English

اسکله نفتی در بندر آستارا احداثمی شود

استاندار گیلان ازساخت اسکله نفتی در بندر آستارا با مشارکت بخش خصوصی خبر داد.

اسکله نفتی در بندر آستارا احداثمی شود

به گزارش خبرگزاری موج از آستارا، استاندار گیلان در آیین بهره برداری از پست دوم اسکله بندر آستارا اظهار کرد: ساخت اسکله نفتی در بندر آستارا در دستور کار قرار دارد و با همت سازمان بنادر و دریانوردی و همچنین بخش خصوصی این امر تحقق می یابد.

محمدعلی نجفی افزود: یک هزار و ۱۸۷ پروژه در هفته دولت با اعتباری بالغ بر ۱۴ هزار و ۲۳۰ میلیارد ریال در استان گیلان به بهره برداری رسید.

وی با اشاره به اینکه امسال بخش خصوصی در پروژه های هفته دولت مشارکت ویژه ای داشت، گفت: این پروژه ها در بخش های مختلف صنعتی، گردشگری، کشاورزی، خدماتی، تجاری و بندری به بهره برداری رسید.

نجفی با بیان اینکه پست دوم اسکله بندر آستارا با همت و تلاش سازمان بنادر و دریانوردی کشور و استان شکل گرفته اضافه کرد: ساخت دو پست اسکله در بندر آستارا در برنامه کاری قرار دارد و یک پست نیز در بخش سوخت ساخته می شود و با توجه به رویکردی که وزارت نفت دارد، یقینا موثر خواهد بود.

وی ظرفیت اسمی بندر آستارا را حدود سه میلیون تن عنوان کرد و ادامه داد: با توجه به رشد و پیشرفتی که در ظرف مدت زمان کوتاه در این بندر شاهد آن بودیم، مطمئنا در حداقل زمان ممکن به حداکثر ظرفیت خود می رسد.

نجفی اظهار کرد: اندیشه دولت در سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل در چارچوب اقتصاد شکل گرفته است تا با پویایی بخش تولید و صادرات شاهد رونق اقتصاد ملی باشیم.

به گزارش موج، دومین پست اسکله بندر آستارا از نوع شمع و عرشه با صرف هزینه ای بالغ بر ۵۰ میلیارد ریال به مدت۹ ماه به طول انجامید و با بهره برداری از این پست ظرفیت بندر از ۶۰۰ هزار تن به یک میلیون تن افزایش یافت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه