English

سلامت و امنیت پایدار زیربنای تمام نیازهای بشری است

جهانبخش حیدری گفت: سلامت و امنیت پایدار دو مقوله مهم و اساسی در نیازهای بشری است که زیربنای تمام نیازهای دیگر بشریت می باشد.

سلامت و امنیت پایدار زیربنای تمام نیازهای بشری است

به گزارش خبرگزاری موج کرمانشاه؛جهانبخش حیدری در حاشیه افتتاح موسسه خیریه ژیوار حلوان با بیان اینکه بحثسلامت و امنیت زیربنای نیاز بشریت می باشند، گفت: این دو امر مهم در رستگاری و رشد و بالندگی انسان تاثیر بسزایی دارند و با سرمایه گذاری و سیاست گذاری و برنامه ریزی دقیق نیاز است این دو موضوع را در جامعه معطوف بداریم.

حیدری با بیان اینکه نوع دوستی و خدمت به انسانیت از مهمترین شاخص های یک مسلمان در عام مسأله است، تاکید کرد: با بهره گیری از جامعه خیراندیش و نیک اندیش می توان برای جلب مشارکت های مردمی در راستای کمک به آلام دردمندان بیماران به نتایج خوبی نائل شویم.

وی خاطرنشان کرد: تشکلی که در راستای کمک به بیماران سرطانی در شهرستان شکل گرفته است می تواند در راستای رسیدن اهداف مقدس اسلامی باشد.

ستار باب، مدیرموسسه سلامت ژیوار حلوان، در ادامه اظهار داشت: موسسه سلامت ژیوار حلوان، یک موسسه خیریه است که در جهت حمایت از بیماران سرطانی نیازمند که از انگیزه والای خدمت به همنوع سرچشمه گرفته و توجه خود را معطوف به بیماران مبتلا به سرطان کودکان و بزرگسالان شهرستان سرپل ذهاب نموده است و در حوزه های جذب حامی و امور خیریه، مراقبت و پیشگیری از این بیماری فعالیت می کند.

وی افزود: رسالت سازمانی این موسسه ارائه خدمات رایگان درمانی، پزشکی، بهداشتی و مشاوره ای در سطح شهرستان به بیماران نیازمند و بی بضاعت مبتلا به سرطان و خانواده های آنها بدون هر گونه محدودیت سنی، جنسی و یا نوع و مرحله بیماری سرطان است.

باب یادآور شد: این موسسه خیریه، شامل ۹ نفر از کادر پزشکی، روانپزشک، پرستاربیمارستان شهدای سرپل ذهاب می باشد که با هدف نهادی کاملاً مستقل، غیرانتفاعی، غیر سیاسی و غیر دولتی تشکیل شده است و با همت والای خیرین و با تکیه بر مشارکت و حمایت اقشار مختلف مردم از طریق حمایت ­های مالی و معنوی اداره می شود.

ایشان در پایان بیان کرد: ما با اطلاع رسانی و برنامه ریزی در حوزه آموزش های پیشگیرانه می کوشیم تا در کاهش نرخ ابتلا به سرطان در استان کرمانشاه خصوصا شهرستان سرپل ذهاب مشارکت داشته باشیم.

مدیر موسسه ژیوار حلوان سامانه اینترنتیwww. sarpol - csi. irپل ارتباطی بین موسسسه و مردم خیرو نیکوکار شهرستان عنوان کرد و گفت: مردم خیر و نوع دوست این شهرستان می توانند حمایت های مالی خود را به صورت نقدی به شماره حساب ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۶۶۹۲۸۱ به نام موسسه سلامت ژیوار حلوان، واریز و گامی موثر در جهت مرتفع ساختن مشکلات بیماران مبتلا به سرطان بردارند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه