English

بزرگترین سرمایه دولت امید و اعتماد مردم است

رئیس جمهور اصلی ترین سرمایه دولت را اعتماد عنوان کرد و گفت: حضور در کرمانشاه همواره یاد آور مقاومت و وحدت است و امیدوارم با اجرایی شدن پروژه های دولتی در این سفر گوشه ای از رشادت های غیور مردان و شیرزنان این خطه را جبران کنیم.

بزرگترین سرمایه دولت امید و اعتماد مردم است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کرمانشاه، دکتر روحانی عصر امروز در دیدار علما، ایثارگران و برگزیدگان استان، ضمن قدردانی از مهمان نوازی مردم این دیار، ابراز داشت: حفظ وحدت در نظام اسلامی به عنوان یکی از ارکان اصلی موفقیت کشور به شمار می رود و از این رو جایز نیست که برخی با بزرگ کردن مشکلات، اراده مردم را تضعیف کنند.

دکتر روحانی پیروزی انقلاب اسلامی را مرهون وحدت تمامی آحاد جامعه عنوان کرد و افزود: جزء افتخارات دولت یازدهم است که با جذب و بهره جستن از انتقادهای مخالفین، گام های رشد و توسعه کشور را سریعتر برمی دارد.

وی راندن افراد به بهانه های مختلف را ضربه به نظام دانست و خاطرنشان ساخت: تاریخ به اثبات رسانده است که هرگاه با هم بودیم، پیروز شدیم و این مهم به وضوح در شرایط کشور در مقایسه با همسایگانش پیداست.

رئیس جمهور در ادامه به برجام به عنوان حرکتی عظیم در مسیر پیشرفت ایران اسلامی یاد کرد و افزود: وجود مشکلات اقتصادی در کشور بر هیچ کس پوشیده نیست اما نمی شود تنها با انتقاد و آیه یاس به آن نگاه شود، از این رو نگاه توسعه نگر به آینده در کنار بهره مندی از فرامین مقام معظم رهبری در اجرای اقتصاد مقاومتی، قطعا راهگشای این مسیر سخت خواهد بود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه