English

امام جمعه کرمانشاه:

پیوند قرآن کریم با ماه مبارک رمضان، یک پیوند ماهوی است

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه کرمانشاه گفت: پیوند قرآن کریم با ماه مبارک رمضان، یک پیوند ماهوی است و ماه رمضان همه عظمت و جایگاهش به‌برکت نزول قرآن کریم است.

پیوند قرآن کریم با ماه مبارک رمضان، یک پیوند ماهوی است
به گزارش خبرگزاری موج کرمانشاه

، حجت‌الاسلام‌والمسلمین حبیب الله غفوری شامگاه سه‌شنبه در محفل انس با قرآن که در حسینیه ثقلین شهر کرمانشاه برگزار شد با اشاره به اینکه قرآن کریم شناسنامه ماه مبارک رمضان است، بیان کرد: شب قدر که شب نزول قرآن است از هزار ماه بالاتر است و اگر کسی بتواند شب قدر را درک کند بهره‌ای می‌برد که در یک عمر هم نمی‌شود به آن رسید.

امام جمعه کرمانشاه با تصریح اینکه قرآن کریم قرار است همه انسان‌ها را در همه زمان‌ها و مکان‌ها هدایت کند، اظهار کرد: کسی فکر نمی‌کرد در این دوران جاهلیت مدرن که افکار بشر تحت کنترل صاحبان رسانه‌ها است و براساس منافع خود افکار جوامع بشری را شکل می‌دهند؛ در یک باریکه کوچک به نام غزه، رژیم صهیونسیتی و اربابانش با قساوت و بی‌رحمی تمام حدود ۲ میلیون نفر از مردم بی‌دفاع و مظلوم را با بمب و موشک به خاک و خون بکشند، اما مردم مظلوم غزه در مقابل این جنایات آیات شریفه قرآن را بخوانند.

نماینده ولی‌فقیه در استان کرمانشاه ادامه داد: با همین مقدار محدود از تصاویر مربوط به قرائت آیات قرآن که امکان انتشار پیدا می‌کنند، موجی از گرایش به قرآن و اسلام در دنیا به‌راه می‌افتد. در چندماه گذشته فروش قرآن کریم با ترجمه‌های مختلف در دنیا بی‌سابقه بوده است.

حجت‌الاسلام‌ و المسلمین غفوری معارف الهی را روشن‌گر قلب و فزونی‌دهنده بصیرت خواند و عنوان کرد: هنگامی معارف الهی به جان انسان بنشیند، تبدیل به ملکه جان انسان می‌شود و به مرحله‌ای می‌رسد که حق از باطل برایش قابل تشخیص است و به‌ فرموده حضرت علی (علیه السلام) این نوری است که وقتی به کسی برسد، بعد از آن دیگر گمراهی وجود ندارد.

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه کرمانشاه با یادآوری این نکته که باید پیوسته مراقب دسیسه‌های نفس باشیم، گفت: در ماه مبارک رمضان شیاطین در غل و رنجیر هستند اما نفس ما در غل‌ و زنجیر نیست، بنابراین خیال نکنیم که خطری ما را تهدید نمی‌کند

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه