English

سهم ورزشکاران کرمانشاه از مدال‌های برون مرزی کشور سال گذشته چقدر بوده است؟

به گفته مدیرکل ورزش و جوانان کرمانشاه، سهم قهرمانان این استان ۴۶ مدال جهانی، ۴۳ مدال آسیایی و ۵۱ عنوان بین المللی و پنج مدال بازی‌های المپیک آسیایی و پارآسیایی بوده است.

سهم ورزشکاران کرمانشاه از مدال‌های برون مرزی کشور سال گذشته چقدر بوده است؟
به گزارش خبرگزاری موج کرمانشاه

،  منوچهر حاتمی مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه با اشاره به عملکرد ورزشکاران کرمانشاه در سال گذشته، اظهار کرد: قهرمانان این استان ۴۶ مدال جهانی، ۴۳ مدال آسیایی و ۵۱ عنوان بین المللی و پنج مدال در بازیهای المپیک آسیایی و پارآسیایی برای کشورمان به ارمغان آوردند.

وی از دعوت از ۲۳۹ ورزشکار استان به اردوی تیم های ملی طی این مدت هم خبر داد و گفت: این تعداد ورزشکار بارها و در اردوهای مختلف از سوی مربیان، به اردو فراخوانده شده‌اند.

مدیرکل ورزش و جوانان کرمانشاه اعزام ۲۳ مربی استان کرمانشاه در قالب تیم‌های ملی به مسابقات بین المللی و آسیایی طی یکسال را بی نظیر توصیف کرد و افزود: مربیان این استان با تلاش و علم خود موفق شده اند سهمی مهم در کادر فنی تیم های ملی داشته باشند.

وی در پایان برگزاری ۱۳ اردوی تیم های ملی و همچنین میزبانی ۵۹ مسابقه کشوری و منطقه ای در استان در قالب رقابت‌های قهرمانی کشور و کاپ آزاد کشوری را از دیگر اقدامات ورزش استان کرمانشاه در یکسال اخیر اعلام کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه