English

امام جمعه کرمانشاه:

مبعث، تحولی بسیار بزرگ در جهان بشریت بوجود آورد

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه کرمانشاه گفت: مبعث، تحولی بسیار بزرگ در جهان بشریت بود که نظیر آن، نه قبل از پیامبر گرامی اسلام (صلی‌الله‌علیه‌وآله‌وسلم) رخ داد و نه بعد از آن اتفاق افتاد.

مبعث، تحولی بسیار بزرگ در جهان بشریت بوجود آورد
به گزارش خبرگزاری موج کرمانشاه

، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه بعثت را جلوه‌ای از قدرت مطلق خداوند خواند و گفت: در عصر جاهلیت که بعثت در آن اتفاق افتاد مردمانی بی‌سواد، گرفتار فرهنگی منحط بودند که فساد و تباهی در همه عرصه‌های جامعه میدان‌دار بود.

حجت الاسلام و المسلمین حبیب الله غفوری روز پنجشنبه با تبریک عید سعید مبعث به همه مسلمانان افزود: این قدرت خداوند متعال است که در چنین جامعه‌ای پیامبرش را برمی‌انگیزد که مردم را به توحید و فضایل اخلاقی دعوت کند.

وی گفت: قرار بر این است که بشریت به صلاح و سداد دعوت شود و سیره پیامبر گرامی اسلام (ص)، تا آخر عالم میدان‌دار اداره جوامع بشری باشد.

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه کرمانشاه در ادامه بیان کرد: مبعث، تحولی بسیار بزرگ در جهان بشریت بود که نظیر آن، نه قبل از پیامبر گرامی اسلام (صلی‌الله‌علیه‌وآله‌وسلم) رخ داد و نه بعد از آن اتفاق افتاد.

وی تصریح کرد: بعثت به‌معنای برانگیختن است، بنابراین هنگامی که خدای متعال پیامبری را برای یک مأموریت بزرگ انتخاب می‌کند، در عالم هستی برانگیختگی عظیمی متناسب‌با آن هدف والا، مقدس و ماندگار ایجاد می‌شود.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین غفوری، با مروری بر امداد الهی در پیروزی انقلاب اسلامی، اظهار داشت: انقلاب اسلامی هم به‌نوعی تکرار حادثه مبعث بود، از این جهت که رژیم ستم‌شاهی جامعه ما را به فساد در همه ارکان جامعه سوق داده بود و انقلاب اسلامی آمد و همه آن مفاسد را به استقلال، عزت، آزادی، اعتماد به نفس، احساس شخصیت و روی پای خود ایستادن تبدیل کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه