English

به همت شرکت شهرکهای صنعتی استان کرمانشاه,

نمایشگاه نیازهای فناورانه غرب کشور برگزار شد

مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی کرمانشاه از برگزاری نمایشگاه نیازهای فناورانه غرب کشور در هفته پژوهش خبر داد.

نمایشگاه نیازهای فناورانه غرب کشور برگزار شد
به گزارش خبرنگار کرمانشاه خبرگزاری موج

، بیژن کردستانی گفت: نمایشگاه نیازهای فناورانه غرب کشور توسط شرکت شهرکهای صنعتی کرمانشاه در محل دانشگاه صنعتی از 5 الی 7 آذر ماه برگزار شد.

مهندس بیژن کردستانی بیان کرد: شرکت شهرکهای صنعتی استان کرمانشاه به عنوان متولی فن بازار منطقه‌ای استان کرمانشاه دومین رویداد  نمایشگاه نیازهای فناوری احصاء شده از واحدهای صنعتی کوچک و متوسط را با همکاری دانشگاه صنعتی و با اعلام نیاز فناورانه  خود استان کرمانشاه  و استانهای ایلام؛کردستان، همدان و لرستان با مجموع 65 نیاز فناورانه در محل دانشگاه صنعتی از تاریخ 5 لغایت 7 آذرماه جاری برگزار کرد.

 وی خاطر نشان ساخت: این نمایشگاه پلی ارتباطی است برای معرفی نیازهای فناورانه حوزه صنعت  و بهره گیری از توان علمی استان، منطقه و کشور برای رفع این نیازها ؛ و این نیازها علاوه بر فن بازار استان و فن بازار ملیtechmart.ir  در سامانه nan.ac.ir نظام ایده ها و نیازهای وزارت علوم تحقیقات و فناوری نیز بارگذاری شده و رافعین فناوری فراخوان شده اند. 

مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی کرمانشاه

مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی کرمانشاه افزود: تا کنون از طریق سامانه eservice.isipo.ir کلینیک کسب و کار سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران و مشاوران و مهندسین عضو سامانه مذکور نزدیک به نیمی از نیازهای فناورانه شناسایی و مرتفع شده است. 

کردستانی تصریح کرد: فرآیند شناسایی نیازهای فناورانه با روالی کاملا مشخص علمی و فنی با ذکر جزئیات و تصاویر صورت می پذیرد و رفع نیاز نیز کاملا عملیاتی و در واحد صنعتی پیاده سازی می شود.

وی تاکید کرد: فستیوال نوآوری های حوزه برق و الکترونیک  نیز توسط شرکت شهرکهای صنعتی کرمانشاه با همکاری دانشگاه صنعتی کرمانشاه در روز ششم آذر ماه برگزار شد.

مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی کرمانشاه با بیان اینکه این فستیوال به عنوان فرصتی برای ارائه ایده ها، حمایت از تجاری سازی ایده های برتر  و فرصتی برای سرمایه گذاری توسط شرکت شهرکهای صنعتی استان کرمانشاه به عنوان متولی فن بازار منطقه ای استان و با همکاری دانشگاه صنعتی کرمانشاه برگزار شده، تاکید کرد: هفت صاحب ایده  و نوآور ، نوآوریهای خود را ارئه کرده و به انتخاب داوران به ایده برتر از طرف شرکت شهرکهای صنعتی کرمانشاه لوح تقدیر و  جوایزی اهداء شد. 

رئیس هیات مدیره شرکت شهرکهای صنعتی استان اضافه کرد: حمایت صنایع کوچک در حوزه فناوری از جمله شناسایی نیازهای فناورانه و رفع نیاز های فناورانه صنایع کوچک،حمایت از ایده های برتر و کمک به تجاری سازی آنها در راستای حمایت از ورود ایده های نو و تقویت ارتباط علم و صنعت از جمله برنامه های حمایتی و تخصصی این شرکت در جهت تحقق اهداف سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران است.

گفتنی است اولین نمایشگاه نیازهای فناورانه غرب کشور  توسط شرکت شهرکهای صنعتی کرمانشاه در سال 1400 به صورت منطقه ای و با همکاری استانهای لرستان،همدان ، کردستان  و در دانشگاه صنعتی کرمانشاه برگزار شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه