English

مدیرکل راه‌آهن اراک در کرمانشاه:

افتتاح زود هنگام راه آهن کرمانشاه باعث کندی تکمیل پروژه شد

مدیرکل راه‌آهن اراک با اشاره به اینکه افتتاح زودهنگام راه آهن کرمانشاه بعث مشکلاتی شد، تاکید کرد: افزایش سرعت قطار کرمانشاه نیازمند یک هزار میلیارد تومان اعتبار است.

افتتاح زود هنگام راه آهن کرمانشاه باعث کندی تکمیل پروژه شد
به گزارش خبرنگار کرمانشاه خبرگزاری موج

، سعید ترکی صبح پنجشنبه در جریان بازدید معاون اجرایی رئیس‌جمهور از پروژه راه آهن و قطار کرمانشاه به مشهد در تشریح وضعیت این پروژه، اظهار کرد: افتتاح پروژه راه آهن کرمانشاه به مشهد در سال ۹۶ در حالی افتتاح شد که این پروژه هنوز به صورت کامل تکمیل نشده بود.

وی افزود: افتتاح زودتر از موعد راه آهن کرمانشاه سبب کندی سرعت در حرکت قطار بوده به گونه‌ای که در برخی از بخش‌های این مسیر سرعت حرکت تا ۶۰ کیلومتر هم کاهش می‌یابد.

مدیرکل راه‌آهن استان اراک به تخصیص اعتبارات دولت سیزدهم برای تکمیل آن اشاره و تصریح کرد: به منظور افزایش سرعت و تکمیل پروژه در سفر رئیس جمهور در سال ۱۴۰۱ به استان کرمانشاه یک هزار میلیارد تومان اعتبار مصوب شد که تاکنون بخشی از آن تخصیص یافته است.

سلیمانی در پایان خاطر نشان کرد: با تخصیص اعتبارات لحاظ شده از سوی دولت سیزدهم تکمیل پروژه راه آهن در حال اجرا بوده و اصلاح خطوط ریلی و افزایش تعداد ایستگاه‌ها در دست اقدام است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه