English

توسط معاونت آموزشی سازمان جهاد دانشگاهی کرمانشاه

جشن پایان دوره اول شاهنامه خوانی کرمانشاه برگزار شد+ فیلم

توسط معاونت آموزشی سازمان جهاد دانشگاهی کرمانشاه، جشن پایان دوره اول شاهنامه خوانی همراه با معرفی فارغ التحصیلی ۸۰ شاهنامه خوان رده سنی کودکان و نوجوانان برگزار شد.

جشن پایان دوره اول شاهنامه خوانی کرمانشاه برگزار شد+ فیلم

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کرمانشاه، معاون آموزش و کارآفرینی سازمان جهاد دانشگاهی کرمانشاه در مراسم جشن پایان دوره اول شاهنامه خوانی که با حضور جمعی از بزرگان فرهنگ و هنر ابراز داشت: شروع به کار دپارتمان "ادب و سخنوری" معاونت آموزشی سازمان جهاد دانشگاهی کرمانشاه از شش ماه گذشته آغاز در شش حوزه آموزش شاهنامه، شاهنامه پژوهی، فن بیان و سخنوری، داستان نویسی، آموزش و خوانش خلاقانه شعر و داستان کودک فعالیت دارد.

مهدی عبدالمالکی با تأکید بر اینکه دوره های آموزشی در رده های سنی کودک، نوجوان و بزرگسال ارائه می شود، خاطرنشان ساخت: در حال حاضر ۲۰۰ فراگیر رشته آموزش شاهنامه خوانی اجرایی و پیشرفته تحصیل می‌کنند که امروز شاهد برگزاری جشن فارغ التحصیلی ۸۰ نفر از این فراگیران هستیم.

وی تصریح کرد :به فارغ التحصیلان این رشته گواهی بین المللی شاهنامه خوانی اعطا می شود که این گواهی برای اولین بار در کشور در کرمانشاه تدوین شده است.

عبدالمالکی با تاکید بر تداوم این مسیر گفت: اعتقاد داریم هرچه در حوزه آموزش سرمایه گذاری کنیم بنیه فرهنگی جامعه ارتقا می یابد و برای همین با جدیت این مسیر را ادامه می دهیم.

معاون آموزش و کارآفرینی سازمان جهاد دانشگاهی کرمانشاه با اشاره به برقراری این دوره های آموزشی در طول سال گفت: علاقمندان می توانند با مراجعه به یکی از شعب معاونت آموزشی جهاد دانشگاهی واقع در سه راه ۲۲ بهمن، خیابان شورا و شهرک مسکن در این دوره ها ثبت نام کنند.

گفتنی است که پایان بخش مراسم جشن پایان دوره اول شاهنامه خوانی ضمن اجرای چهار گروه از کودکان شاهنامه خوانی از سنین مختلف کودک و نوجوان، ارکستر فیلارمونیک کودکان و نوجوانان هم به اجرای برنامه پرداخت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه