English

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه:

۱۳ آبان، نماد حماسه ملی مبارزه با استکبار جهانی به دست نسل آینده‌ساز کشور است

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه با تاکید بر اینکه دانش‌آموزان جنایات آمریکا علیه مردم ایران را از یاد نخواهند برد، گفت: امسال روز دانش‌آموز را باید با دانش‌آموزان مظلوم فلسطینی همدردی کنیم.

۱۳ آبان، نماد حماسه ملی مبارزه با استکبار جهانی به دست نسل آینده‌ساز کشور است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کرمانشاه، سلمان محمدی با تبریک فرا رسیدن ۱۳ آبان ، گفت: ۱۳ آبان روز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا نماد حماسه ملی مبارزه با استکبار جهانی و یادآور حماسه‌آفرینی، شجاعت و متعهد بودن دانش‌آموزان به مسائل مختلف ایران اسلامی است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه افزود: دانش‌آموزان سختکوش آیندگان ایران اسلامی، همیشه برای توسعه و پیشرفت کشور در تمام عرصه‌ها نقش خود را ایفا کرده و تأثیرگذار بوده‌اند.

محمدی بیان کرد: آمریکا شاید به مدد رسانه‌های قدرتمندش، افکار عمومی جهانیان را مدیریت کرده و جنایات ضدبشری‌اش را تاکنون موجه جلوه داده باشد، اما امروز رسواتر از آن است که توان کتمان ریا و تزویرش را داشته و دستان خون‌آلودش را در به خاک و خون کشیدن مردم مظلوم و محاصره شده غزه، پنهان کند.

وی تاکید کرد: امسال روز دانش‌آموز را باید با دانش‌آموزان مظلوم فلسطینی همدردی کنیم و صدای آنها باشیم تا تمام ملت‌ها یکصدا و همراه برای نابودی رژیم غاصب و کودک‌کش اسرائیلی قدم بردارند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه