English

زنگ پایداری در مدارس کرمانشاه به صدا درآمد

به مناسبت هفته پدافند غیرعامل در مدارس کرمانشاه زنگ پایداری به صدا درآمد‌.

زنگ پایداری در مدارس کرمانشاه به صدا درآمد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کرمانشاه، سلمان محمدی مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه، در مراسم نمادین نواختن زنگ پایداری در دبیرستان دخترانه شهید چمران کرمانشاه، با اشاره به اقتدار کنونی ایران اسلامی در منطقه و دنیا، گفت: امروز ایران اسلامی در دنیا حرف برای گفتن دارد و با ایدئولوژی اسلام، دنیا را به چالش کشانده، لذا برای مقابله با تهدیدات احتمالی دشمنان باید خود را تقویت کنیم تا بتوانیم در عرصه های مختلف از خود در برابر دشمنان دفاع کنیم.

محمدی ادامه داد: برای اینکه بتوانیم در عرصه های مختلف از کیان ایران اسلامی دفاع کنیم باید در حوزه پدافند غیرعامل قوی شویم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه تاکید کرد: همیشه که جنگ، جنگ نظامی نیست، لذا باید خود را برای مقابله با تهدیدات دشمنان در عرصه های مختلف آماده کنیم. 

وی سپس پدافند غیر عامل را به معنای دفاع غیرنظامی در برابر حملات دشمنان تعریف کرد و گفت: منظور از پدافند غیرعامل توانایی دفاع غیرنظامی بوده که هرچه در این زمینه پیشرفت کنیم، قوی‌تر خواهیم شد.

محمدی در ادامه از دانش آموزان امروز به عنوان آینده‌سازان فردای کشور یاد کرد و گفت: دانش‌آموزان امروز مدیران و مسئولان فردای کشور هستند و باید بتوانند در آینده برابر دشمنان ایستادگی کنند و دستیابی به این مهم لزوم آموزش مقابله با دشمنان در عرصه های مختلف را نشان می‌دهد.

وی با بیان اینکه باید سواد رسانه‌ای جامعه را بالا ببریم، تاکید کرد: باید با ارتقای سواد رسانه‌ای دانش‌آموزان در جهت بالا بردن سواد رسانه‌ای جامعه تلاش کرده تا افراد جامعه قدرت تجزیه و تحلیل پیدا کرده و بتوانند حق را از ناحق تشخیص داده و فریب دشمن را نخورند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه