English

دادستان کرمانشاه:

شعبه ویژه جرائم خشن در کرمانشاه تشکیل می‌شود

دادستان عمومی و انقلاب کرمانشاه از اختصاص چند شعبه ویژه در محاکم کیفری کرمانشاه برای رسیدگی به جرائم خشن خبر داد

شعبه ویژه جرائم خشن در کرمانشاه تشکیل می‌شود

به گزارش خبرگزاری موج کرمانشاه، حمیدرضا کریمی در دیدار با فرمانده و جمعی از مدیران انتظامی استان کرمانشاه از اختصاص چند شعبه ویژه در محاکم کیفری کرمانشاه برای رسیدگی به جرائم خشن خبر داد و گفت: برخورد با مجرمان و برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی را با جدیت در دستور کار داریم.

وی اظهار کرد: برخورد قاطعانه و بدون گذشت با جرائم همیشه در اولویت کاری دستگاه قضایی قرار داشته است.

وی با تاکید بر اینکه دستگاه قضائی نیت و هدفی جز ایجاد امنیت پایدار برای مردم ندارد، گفت: انجام این کار از وظایف ما بوده و مردم نیز انتظار دارند این امنیت در سطحی مطلوب برقرار و فضای شهر و جامعه برای مجرمان ناامن باشد.

کریمی گفت: خوشبختانه امروز با اهتمامی که هم در دستگاه قضائی و هم در نزد مجموعه انتظامی وجود دارد، خوشبختانه امنیت کرمانشاه در سطح قابل قبولی است و ان شاءالله بهتر نیز خواهد شد.

دادستان کرمانشاه در ادامه گفت: در راستای برخورد با جرائم خشن و افراد ناامن کننده فضای عمومی جامعه، شعب ویژه ای در محاکم کیفری اختصاص پیدا کرده و به جرم این افراد در سریعترین زمان ممکن رسیدگی خواهد شد.

وی در عین حال از تلاش های پلیس برای برقراری نظم و امنیت در جامعه و مقابله با مجرمان قدردانی کرد و گفت: بدون شک امروز پلیس را می توانیم پرچمدار امنیت بخشی در جامعه بدانیم.

مدعی العموم استان در پایان ضمن اعلام حمایت قاطعانه دستگاه قضائی از اقدامات امنیت آفرین پلیس، گفت: امروز کرمانشاه به برکت حضور فرماندهی مدبر مانند سردار حاجیان امنیت خوبی دارد و ان شاءالله ارتقاء نیز خواهد یافت.

 

پلیس برای برخورد با مجرمان در کرمانشاه اهتمام ویژه‌ای دارد

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه نیز در این دیدار از اهتمام پلیس برای برای برخورد با معضلات اجتماعی و مجرمان در کرمانشاه خبر داد و گفت: امروز مهمترین مطالبه مردم نیز برخورد با افرادی است که فضای جامعه را با ناامنی مواجه می کنند.

مهدی حاجیان اظهار کرد: آنچه که امروز عموم شهروندان از نهادهای حاکمیتی انتظار دارند، ایجاد فضایی امن در جامعه و مقابله جدی و قاطعانه با برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی است.

وی با بیان اینکه نبض کرمانشاه تند می زند و این استان درگیر برخی آسیب های اجتماعی است، گفت: وجود ۴۰۰ هزار حاشیه نشین در شهر کرمانشاه یکی از موضوعاتی است که این آسیب ها را تشدید و باعث ایجاد مشکلات اجتماعی می شود.

رئیس پلیس کرمانشاه با تاکید بر اینکه پلیس همواره خود را مکلف به انجام وظایفش دانسته است، خاطرنشان کرد: در عین حال انتظار می رود دیگر دستگاه های مسئول نیز از اقدامات امنیت آفرین پلیس حمایت کرده و تا حصول نتیجه کار را دنبال کنند.

حاجیان افزود: به عنوان نمونه چندی قبل طرح جمع آوری ضایعاتی های غیرمجاز در کرمانشاه اجرا و مقرر شد دیگر دستگاه های مسئول، محلی را برای فعالیت این افراد طراحی کنند اما تاکنون نتیجه ای حاصل نشده است.

وی همچنین بخش دیگری از برنامه های پلیس را مربوط به برخورد با اراذل و اوباش، عاملان تیراندازی و خرده فروشان و مصرف کنندگان مواد مخدر عنوان کرد و گفت: اقدام این افراد تاثیر بسیار بدی بر روحیه مردم و امنیت شهر و استان ما می گذارد و اگر قاطعانه با آن ها برخورد نشود در آینده شرایط سخت تر خواهد شد.

فرمانده انتظامی کرمانشاه تصریح کرد: برخورد قاطعانه با جرائم سرقت، خرید و فروش مواد مخدر و اراذل و اوباش از جمله برنامه های اولویت دار پلیس کرمانشاه است اما انتظار می رود دستگاه قضائی نیز در این حوزه همراه و کمک حال همکاران ما باشد و قاطعانه از آن ها در برنامه ها و ماموریت ها حمایت کند.

حاجیان با بیان اینکه خوشبختانه تعامل و همراهی پلیس و دستگاه قضائی با یکدیگر هم اکنون در عالیترین سطح خود قرار دارد، گفت: همین تعامل و هم افزایی عرصه را برمجرمان تنگ تر از گذشته کرده است.

وی یادآوری کرد: پلیس آماده هرگونه تعامل و همکاری با دستگاه قضائی است و ان شالله از این پس هم همکاران دستگاه قضائی به صورت جدی تر از برنامه های امنیت محور انتظامی حمایت و دفاع کنند تا شاهد ارتقاء محسوس امنیت در استان باشیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه