English

سرپرست معاونت اقتصادی استاندار کرمانشاه:

ایجاد مراکز خدماتی و رفاهی جدید در استان کرمانشاه الزامی است

سرپرست معاونت اقتصادی استاندار کرمانشاه گفت: افزایش سرانه های خدماتی با ایجاد میادین میوه و تره‌بار در رفاه خانواده ها و بهبود معیشت مردم نقش بسزایی دارد و در این زمینه با جدیت پیگیری ها انجام شود.

ایجاد مراکز خدماتی و رفاهی جدید در استان کرمانشاه الزامی است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کرمانشاه، عبدالوحید محمدی گفت: استان کرمانشاه با بیش از ۳۷۰ کیلومتر مرز بین المللی مشترک با کشور عراق, داشتن شش شهرستان مرزی با ظرفیت های بالای طبیعی و انسانی (منابع معدنی, نفت, کشاورزی, تفاوت های مرزی و تنوعات قومی-مذهبی و. . . ) از اهمیت ژئوپلیتیکی خاصی برخوردار است.

معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمانشاه در جلسه رسیدگی به میادین میوه و تره بار که با حضور فرماندار کرمانشاه، اعضای شورای شهر، شهردار کرمانشاه و مدیران استانی برگزار شد اظهار کرد: یکی از الزامات تحقق رفاه اجتماعی ایجاد میادین میوه و تره‌بار است و باید در تمامی شهرها و شهرستانها از ظرفیت‌های ایجاد مراکز خدماتی و رفاهی برای شهروندان استفاده شود.

محمدی، ارتقای سرانه رفاهی ساکنان محلات را مهم عنوان کرد و گفت: مدیران پس از بازدید و بررسی های لازم با توجه به نیاز و درخواست مردم، نسبت به احداث میادین میوه و تره‌بار در شهرها اقدام کنند.

وی تاکید کرد: افزایش سرانه های خدماتی با ایجاد میادین میوه و تره‌بار در رفاه خانواده ها و بهبود معیشت مردم نقش بسزایی دارد و در این زمینه با جدیت پیگیری ها انجام شود.

محمدی گفت: میادین میوه و تره بار با بازار تفاوت دارد و مطابق قوانین و مقررات قیمت گذاری ها انجام می شود، نظارت ها بر این میادین تدوام دارد و نحوه واگذاری غرفه های آن به صورت استیجاری است.

وی خاطر نشان کرد: این مراکز عام المنفعه در افزایش سرانه خدماتی و معیشتی مردم موثر است لذا جهت حفظ شئون شهروندان، استفاده از سازه های مناسب ضروری است و در محل های قابل دسترسی ایجاد شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه