English

کرمانشاه آماده میزبانی از کاروان تدبیر و امید است

فرماندار کرمانشاه گفت: اجرای سرورد میهن اسلامی توسط تعداد یک هزار و ۳۹۲ دانش آموز در محل ورزشگاه آزادی شهر کرمانشاه همزمان با حضور هیأت دولت، برپایی جشن حضور در پارک کوهستان و نصب بنرهای تبلیغاتی ویژه حضور از امروز، از مهم ترین اقدامات ستاد استقبال است.

کرمانشاه آماده میزبانی از کاروان تدبیر و امید است

فضل ‌الله رنجبر در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری موج کرمانشاه، با بیان آمادگی کامل برای میزبانی از کاروان تدبیر و امید در سطح استان، ابراز داشت: حضور باشکوه مردم می تواند موجب یأس و ناامیدی بدخواهان نظام و دشمنان شود و در همین راستا در تلاشیم که حضور مردم در استقبال از هیأت دولت گسترده باشد به خصوص جامعه روستایی که استقبال آنها نشاط خاصی را به همراه دارد.

این مقام مسوول خاطرنشان کرد: در برنامه سفر هیئت دولت به استان کرمانشاه دستگاه های خدمت رسان پای کار هستند و در طول سفر سعی می کنند تمهیدات لازم را برای میزبانی شایسته استان فراهم کنند.

وی با اشاره به مصاحبه استاندار کرمانشاه در خصوص حضور هیأت دولت در استان، افزود: در شب جمعه مراسم جشنی با عنوان جشن حضور در پارک کوهستان شهر کرمانشاه برگزار خواهد شد.

فرماندار کرمانشاه به اجرای سرورد میهن اسلامی توسط تعداد یک هزار و ۳۹۲ دانش آموز همزمان با حضور هیئت دولت در استان و در محل ورزشگاه آزادی شهر کرمانشاه اشاره کرد و گفت: شرایط لازم نیز برای حضور ورزشکاران و اعضای سازمان های مردم نهاد مهیا می شود.

رنجبر همچنین با تأکید بر خودداری از هرگونه تبلیغات محیطی توسط افراد بدون هماهنگی دستگاه های مربوطه، ابراز کرد: با برنامه یزهای همه جانبه تمام استان امیدواریم میزبان خوبی برای هیأت دولت در کرمانشاه باشیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه