English

بانک قرض الحسنه مهر ایران پیشرو در پرداخت وام‌های خرد و حمایتی در کرمانشاه

مدیر شعب بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در استان کرمانشاه گفت: این بانک پیشرو در پرداخت وام‌های آسان خرد و حمایتی در کرمانشاه است.

بانک قرض الحسنه مهر ایران پیشرو در پرداخت وام‌های خرد و حمایتی در کرمانشاه

مدیر شعب بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در استان کرمانشاه در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری موج کرمانشاه در خصوص اقدامات حمایتی این بانک ابراز داشت: ما برای نخستین بار در سیستم بانکی سیستم بدون کاغذ را راه‌اندازی کردیم به این شکل که متقاضی برای دریافت وام‌ در بانک قرض الحسنه مهر ایران به هیچ وجه به ارائه کاغذی مدارک هویتی ندارند و کلیه قراردادها با یک امضای دیجیتال در شعب و یاحتی بصورت آنلاین انجام خواهد شد و نیازی هم حتی به حضور در شعبه برای امضا کردن ندارد و فرد فقط برای ارائه اصل چک و یا گواهی‌های کسر از حقوق یکبار به بانک مراجعه حضوری خواهد داشت.

محمد سیروان گرامی‌پرور ادامه داد: در مدت یک سال اخیر کارکرد بانک قرض الحسنه مهر ایران در استان کرمانشاه در زمینه وام ازدواج ۱۷۶۴فقره به مبلغ ۲۵۸۲ میلیارد ریال، وام فرزندآوری ۱۵۲۰ فقره به مبلغ ۶۳۳میلیارد ریال، وام‌های تبصره ۱۶ که مربوط به نهادهای حمایتی هست کمیته امداد ۵۶۳ فقره بالغ بر ۵۴۰ میلیارد ریال و ۲۹۸ وام بهزیستی بالغ بر ۲۵۱ میلیارد ریال بوده است.

وی خاطرنشان ساخت: در وام‌های تبصره ۱۶ جزو وام های مربوط به اشتغال در کل ۴۴۷ فقره وام‌ تخصیص یافته، علی رغم اینکه تخصیص استانی ما ۲۱۳ میلیارد ریال بود ولی با اخذ متمم های قانونی بالغ بر ۳۵۴ میلیارد وام‌های قرض الحسنه پرداخت کردیم که از این تعداد۱۰ فقره مربوط به بنیاد شهید با مبلغ ۱۵ میلیارد ریال، ۳۸۴ فقره مربوط به بنیاد علوی با مبلغ حدود ۲۶۴ میلیارد ریال، ۵۰فقره وام‌ به خبرنگارن استان بالغ بر ۷۵ میلیارد ریال که با توجه به مشکلات قشر زحمتکش خبرنگار بصورت متمم اضافه کردیم و از تعداد افراد معرفی شده بالای ۸۰ درصد پرداختی ها صورت گرفته است.

مدیر شعب بانک قرض‌الحسنه مهر ایران دراستان کرمانشاه خاطرنشان ساخت: در خصوص وام‌های تبصره ۱۸ متعلق به نهادهای حمایتی کمیته امداد امام ۱۸۰۰ میلیارد ریال، وام‌ مربوط به مددجویان بهزیستی ۲۸۸ میلیارد ریال و مشاغل خانگی ۲۳۸ میلیارد ریال و وام‌ معرفی شدگان بنیاد برکت۱۲۲ میلیارد ریال خواهد بود که در مرحله تکمیل پرونده هستند و تا پایان سال جاری پرداخت خواهد شد.

گرامی پرور در خصوص نحوه پرداخت وام‌ها نیز افزود: ما در بحث اعتبارسنجی به عنوان اولین بانک متصل به سیستم اعتبارسنجی نوین ایرانیان را پیاده‌سازی کردیم و متقاضیانی که رتبه اعتباری A و B داشته باشند تا سقف زیر صد میلیون تومان بدون ضامن و مبالغ بیشتررا با تضمین کمکی انجام می دهیم.

وی تاکید کرد: در مجموع رویکرد بانک قرض الحسنه مهر ایران بر تسهیل در پرداخت امور بانکی است و بر اساس آمار ارائه شده توسط بازرسان بالای ۵۰ درصد وام های خرد پرداختی یا بدون ضامن بوده و یا با حداقل تضامین انجام شده است.

گرامی پرور گفت: با توجه به تاکیدات مقامات عالی کشور و نهادهای نظارتی و بانک مرکزی تمام سعی مان بر این است که این وام‌ها را که مشخصاً مربوط به نهادهای حمایتی هست اگر بتوانند یک ضامن معتبر که حتی یک بازاری خوش حساب هم می تواند باشد، را پرداخت کنیم.

وی اعلام داشت: ذکر این مهم را هم نباید فراموش نکنیم که کلیه پرداختی های بانک قرض الحسنه مهر ایران از محل سپرده‌های قرض الحسنه مردمی است و مشتریان با خوش حسابی می توانند این چرخه قرض الحسنه را برای دیگر هموطنان با پرداخت به موقع اقساط فراهم سازند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه