English

۶۵۷۰ کیلوگرم فرآورده خام دامی ناسالم کشف، ضبط و امحا شد

معاون سلامت اداره‌کل دامپزشکی استان کرمانشاه گفت: در ایام ماه مبارک رمضان میزان ۶۵۷۰ کیلوگرم فرآورده خام دامی ناسالم کشف، ضبط و امحا شد که از این میزان ۴۳۵۰ کیلوگرم آن در مراکز عرضه فرآورده‌های خام دامی و۲۲۲۰ کیلوگرم نیز در کشتارگاه‌ها و مراکز بسته‌بندی فرآورده‌های خام دامی ضبط و امحا شد.

۶۵۷۰ کیلوگرم فرآورده خام دامی ناسالم کشف، ضبط و امحا شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کرمانشاه، علیرضا امیری با اشاره به اجرای طرح تشدید نظارت‌های بهداشتی بر مراکز عرضه فرآورده‌های خام دامی در کرمانشاه طی ماه مبارک رمضان اظهار داشت: در طول این مدت ۹۷ هزار و هشت مورد بازدید از مراکز تهیه، تولید، نگهداری و عرضه فرآورده‌های خام دامی در استان کرمانشاه صورت گرفت.

وی افزود: نظارت‌های بهداشتی دامپزشکی در سطح یک‌هزار و ۹۸۴ مرکز تهیه، تولید، نگهداری و عرضه فرآورده‌های خام دامی در استان شامل کشتارگاه‌ها و مراکز بسته‌بندی فرآورده‌های خام دامی، کارخانه شیر، کارخانجات فرآورده‌های گوشتی، سردخانه‌های مواد پروتئینی و ایستگاه‌های جمع‌آوری شیر انجام شده است.

معاون سلامت اداره‌کل دامپزشکی استان کرمانشاه از انجام ۲۸ مورد نمونه‌برداری در مراکز عرضه فرآورده‌های خام دامی در طول اجرای طرح نظارت‌های بهداشتی ماه مبارک رمضان خبر داد.

این مقام مسوول از تعطیلی چهار مرکز عرضه فرآورده‌های خام دامی متخلف در استان در طول ماه مبارک رمضان خبر داد و افزود: در زمان اجرای این طرح صاحبان ۱۹ مرکز عرضه فرآورده خام دامی متخلف به مراجع قضایی ارجاع داده شدند.

وی خاطرنشان کرد: در این مدت همچنین برخورد قانونی با ۱۵ خودروی متخلف عرضه غیرمجاز فرآورده‌های خام دامی در استان کرمانشاه صورت گرفت.

به گفته معاون سلامت اداره کل دامپزشکی استان کرمانشاه، به‌طور میانگین روزانه ۱۷ اکیپ نظارت بهداشتی در سطح استان کرمانشاه نظارت‌های لازم را بر مراکز عرضه فرآورده‌های خام دامی داشتند و در طول اجرای این طرح نیز از ظرفیت ۶ هزار و ۳۲۴ نفر ساعت نیروهای نظارتی استفاده شد.

امیری یادآور شد: شهروندان می‌توانند هرگونه تخلف، انتقاد و پیشنهادی را از طریق شماره تلفن ۱۵۱۲ و سامانه پیامکی ۱۰۰۰۱۰۰۰۱۵۱۲ مراتب را با اداره‌کل دامپزشکی استان کرمانشاه در میان بگذارند.

   

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه