English

با حضور شهردار کرمانشاه؛

آیین نامگذاری معبر جدید کیهانشهر به نام شهید "سرابیان" برگزار شد

شهردار کرمانشاه گفت: احداث معبر جدید کیهانشهر با ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی و ۲۰ میلیارد تومان اعتبار، بار ترافیکی غرب به شرق، میدان شهدا و میدان آزادی کرمانشاه را کاهش می‌دهد.

آیین نامگذاری معبر جدید کیهانشهر به نام شهید "سرابیان" برگزار شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کرمانشاه، شهردار کرمانشاه در آیین نام گذاری معبر جدید شهرک کیهانشهر که با نام سردار شهید " ابوالفضل سرابیان " (فرمانده کرمانشاهی و از هم رزمان حاج قاسم سلیمانی) برگزار شد، افزود: طول معبر جدید شهرک کیهانشهر سه کیلومتر است که یک و نیم سال پیش کلنگ زنی شده است.

وی با اشاره به اینکه در سال جدید تمام توان خود را برای اتمام و تکمیل این پروژه به کار می‌گیریم، گفت: اهالی این منطقه مطالبات دیگری چون آب، دفع پسماندها و ناوگان حمل و نقل عمومی دارند که تکمیل این پروژه مزایای خوبی برای مردم ایجاد می‌کند، رونق اقتصادی را به دنبال دارد و بسیاری از مشکلات و معضلات آنها برطرف می گردد.

شهردار کرمانشاه در خصوص نامگذاری این معبر جدید شهرک کیهانشهر هم گفت: شهدا بزرگترین عطیه الهی هستند که جانشان را در راه خدا نثار کردند و شهید سرابیان هم از خانواده های متدین و ریشه دار کرمانشاهی است که جان خود را در راه نظام، انقلاب و ولایت تقدیم کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه