English

استاندار کرمانشاه در ستاد انتخابات استان:

حفظ سلامت مردم در انتخابات باید در اولویت باشد

هوشنگ بازوند با تأکید بر اطمینان بخشی لازم به حفظ سلامتی مردم در انتخابات، گفت: انتخابات مرحله دوم مجلس شورای اسلامی، تجربه و آزمونی با اهمیت برای انتخابات ریاست جمهوری در سال 1400 خواهد بود.

حفظ سلامت مردم در انتخابات باید در اولویت باشد

به گزارش خبرگزاری موج کرمانشاه، استاندار کرمانشاه در نشست ستاد انتخابات استان کرمانشاه با تسلیت ایام عزاداری سالار شهیدان اظهار داشت: اگر ایثار، شهادت و هم‌پیوستگی در کشور به یک فرهنگ تبدیل‌شده نتیجه قیام عاشورا و فداکاری‌های امام حسین (ع) بوده که نمونه این فرهنگ را در مقابله با کرونا مشاهده می‌کنیم و باید سرلوحه اقدامات همچون برگزاری انتخابات باشد.

وی با اشاره به برگزاری مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در شرایط کرونا افزود: این برای نخستین بار است که مردم در یک بحران متفاوت قرار است در سرنوشت جامعه و فرزندان خود مشارکت کنند.

بازوند بابیان اینکه بحران کرونا با بحران‌هایی مانند جنگ تفاوت دارد تصریح کرد: در ادوار انتخابات اگر تأکید بر صفوف درهم‌فشرده مردم بود اما باوجود کرونا در این مرحله از انتخابات کسی دنبال آن نیست هرچند که مشارکت هرچه بیشتر همچنان مورد تأکید قرار دارد.

استاندار کرمانشاه ضمن تأکید بر رعایت قانون در برپایی انتخابات بیان داشت: در انتخابات شهریورماه علاوه بر قوانین انتخابات، رعایت پروتکل‌های بهداشتی تعیین‌شده از سوی ستاد ملی کرونا نیز در اولویت قرار دارد و باید به‌طور صحیح و دقیق رعایت شوند.

بازوند بابیان اینکه نباید نگرانی برای سلامت مردم درباره حضور در انتخابات باقی بماند تأکید کرد: اطمینان بخشی به مردم در رعایت پروتکل‌های بهداشتی و سلامت محیطی شعب اخذ رأی به‌عنوان یک ضرورت و اولویت در اطلاع‌رسانی‌ها قرار بگیرد.

وی با اشاره به اینکه انتخابات مرحله دوم یک تجربه با اهمیت برای نظام اسلامی به‌حساب می‌آید افزود: برپایی این انتخابات به‌عنوان پایلوت برای انتخابات ریاست جمهوری سال 1400 تصمیم عاقلانه‌ای بود چراکه نقاط ضعف و قوت آن برای انتخابات سال آینده کاربردی خواهد بود.

به گفته استاندار کرمانشاه، برگزاری صحیح و رعایت پروتکل‌های بهداشتی در این انتخابات به‌طور حتم در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا در سال آینده اثر مثبتی خواهد داشت ازاین‌رو خروجی انتخابات مجلس باید تجربه‌ای مثبت برای سال آینده باشد.

بازوند همچنین با تقدیر از همراهی و همکاری مردم در رعایت توصیه‌های بهداشتی اظهار داشت: خوشبختانه با اقدامات تبلیغی و هشداری امروز همراه داشتن ماسک از سوی شهروندان به یک فرهنگ تبدیل‌شده و با این همراهی وضعیت استان در مدیریت کرونا به نقطه مطلوبی رسیده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه