English

ابراهیم دارایی مدیر جهاد کشاورزی شهرستان کرمانشاه شد

مراسم تکریم و معارفه مدیر جهاد کشاورزی شهرستان کرمانشاه با حضور رئیس، معاونین و مدیران و کارکنان سازمان و شهرستان کرمانشاه در محل سالن اجتماعات سازمان برگزار شد.

ابراهیم دارایی مدیر جهاد کشاورزی شهرستان کرمانشاه شد

به گزارش خبرگزاری موج کرمانشاه، رئیس سازمان جهاد کشاورزی کرمانشاه در مراسم تکریم و معارفه مدیر جهاد کشاورزی شهرستان کرمانشاه با اشاره به لزوم تغییرات و تحولات در عرصه‌های مدیریتی گفت: زحمات و تلاش‌های مدیران می‌بایست معطوف به اثربخشی شود و مردم در خصوص اقدامات و فعالیت‌های مدیران بهترین قضاوت‌ها را خواهند داشت.

حاتمی با اشاره به جایگاه کشاورزی کرمانشاه در توسعه اقتصادی کرمانشاه افزود: یکی از راه‌های برون‌رفت از وضع موجود استان توجه به بخش کشاورزی است و با توجه به اینکه عمده مردم به‌طور مستقیم و غیرمستقیم ازنظر اشتغال و معیشت وابسته به بخش کشاورزی هستند و وظیفه امروز ما ایجاد بستر اشتغال در کشاورزی است.

وی گفت: تکالیف مدیران نظام با توجه شرایط جدید کشور بسیار خطیر و مهم است، چراکه کار مدیران در شرایط عادی چندان هنر نیست و مدیران زبده و کارآمد در دل بحران‌ها رشد می‌یابند.

حاتمی آنگاه با اشاره به‌ضرورت تکریم ارباب‌رجوع توسط مدیران گفت: توجه به مردم و مردم‌داری یکی از اصولی است که مدیران سازمان جهاد کشاورزی می‌بایست به آن توجه نمایند.

وی سپس با تشکر از شهرام آشتاب در زمان تصدی پست مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان کرمانشاه، اعلام داشت: شهرستان کرمانشاه یکی از شهرستان‌های بزرگ کشاورزی در کشور است که دارد با امکانات یک شهرستان کوچک اداره می‌شود، لذا این موضوع نیازمند توجه مدیریتی وافری است که امیدواریم دارایی مدیر جدید این مجموعه به نحو مطلوبی از عهده آن برآید.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

  • Saii

    آخه هررکار کنید این حقوق بازنشستگانو مستمری بگیران را تواین چَ بکین

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه