English

معاون ترافیک شهرداری کرمانشاه:

۲۰۰ دوربین نظارتی در کرمانشاه نصب می‌شود/ ۱۵تقاطع شهر در مسیر هوشمند سازی

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری کرمانشاه از خریداری 200 دوربین نظارتی خبر داد و افزود: این دوربین‌ها امسال در معابر شهر کرمانشاه نصب می‌شود.

200 دوربین نظارتی در کرمانشاه نصب می‌شود/ 15تقاطع شهر در مسیر هوشمند سازی

به گزارش خبرگزاری موج کرمانشاه، محسن ارجمندی معاون ترافیک شهرداری کرمانشاه با اشاره به وجود 42 تقاطع در سطح شهر کرمانشاه، گفت: از این تعداد، 15 تقاطع در دست هوشمند سازی است.

وی افزود: فرآیند هوشمند سازی یعنی مدیریت مرکزی و هماهنگ تمام تقاطع‌های شهر که این امر نیازمند وجود شبکه ارتباطی فیبر نوری و نرم‌افزار خاص است که در حال حاضر نرم‌افزار انجام این کار تهیه‌شده، اما هنوز زیرساخت‌های فعال‌سازی آن تکمیل نیست و بحث ارتباط فیبر نوری و سرورها نیز کامل نشده است.

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری کرمانشاه هوشمند سازی تقاطع‌ها را عامل مؤثری در جهت کنترل و مدیریت هرچه بیشتر و بهتر ترافیک شهری دانست و افزود: امسال در کنار بحث هوشمند سازی تقاطع‌ها، جهت کنترل هرچه بهتر ترافیک شهری بحث پایش تصویری شهر هم مدنظر است و در همین راستا 200 دوربین نظارتی خریداری‌شده که امسال در نقاط مختلف شهر نصب می‌شود.

ارجمندی تصریح کرد: هم‌اکنون 18 دوربین نظارتی در سطح شهر فعال است و با نصب این 200 دوربین قطعاً نظارت مؤثری بر معابر شهری خواهیم داشت.

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری کرمانشاه اعتبار نصب این 200 دوربین را حدود 12 میلیارد تومان اعلام و تصریح کرد: نصب این دوربین‌ها نیازمند تجهیزات جانبی دیگری است که مجموعاً حدود 10 تا 12 میلیارد تومان اعتبار هزینه دارد که این اعتبار تأمین‌شده و کار نصب دوربین‌ها امسال انجام می‌شود.

ارجمندی با اشاره به وجود 10 دوربین ثبت تخلف در معابر شهر کرمانشاه خاطرنشان کرد: متأسفانه از این تعداد تنها پنج دوربین فعال هستند.

وی بابیان اینکه خرید دوربین‌های کنترل سرعت هم در دستور کار قرار دارد، گفت: در حال حاضر برنامه خرید 40 دوربین کنترل سرعت را در دستور کارداریم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه