English

کلاس کو؟

"کلاس کو؟" عنوان وب‌سایتی است که توسط تیم دانشجویی جهت مدیریت و تبلیغات کلاس‌های آموزشی درزمینه های مختلف طراحی‌شده است.

کلاس کو؟

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کرمانشاه، توحید آل آقا سرپرست این تیم دانشجویی اظهار کرد: "کلاس کو؟" وب‌سایتی است که امکان تبلیغات و ثبت آگهی برای آموزشگاه‌های مختلف را فراهم می‌کند.

وی افزود: ما با آموزشگاه‌های مختلف ازجمله آموزشگاه‌های درسی، فنی و حرفه‌ای و ورزشی قرارداد بسته و یک سری ابزارها در وب‌سایت در اختیار آن‌ها قرار خواهیم داد.

آل آقا تصریح کرد: مسئولین آموزشگاه‌ها با استفاده از ابزارهای وب‌سایت می‌توانند مدیریت کلاس و تبلیغات آموزشگاه خود را در سایت انجام دهند.

این دانشجوی رشته نرم‌افزار افزود: باوجوداین وب‌سایت هم تبلیغات آموزشگاه‌ها راحت‌تر و منسجم‌تر شده و هم افرادی که به دنبال آموزشگاه هستند به‌راحتی می‌توانند به آموزشگاه و کلاس‌های دلخواه خود دسترسی پیدا کنند.

آل آقا خاطرنشان کرد: در قبال این خدمات درصدی از شهریه آموزشگاه‌ها را دریافت می‌کنیم.

وی بابیان اینکه تیم چهارنفره طراحی و اجرای این وب‌سایت را بر عهده داشته است، گفت: در کنار من نرگس شهریاری به‌عنوان گرافیست، زهرا پاشایی به‌عنوان بازاریاب و مهسا بهره‌مندیان در بخش تولید محتوا در این طرح همکاری داشته‌اند.

آل آقا بابیان اینکه دانشجوی جهاد دانشگاهی است، گفت: این امر موجب شد تا با راه‌اندازی شتاب‌دهنده "تیک" در محیط دانشگاه از همان ابتدا از نزدیک با محیط شتاب‌دهنده و فعالیت‌های آن آشنا باشم.

 این دانشجوی رشته نرم‌افزار بابیان اینکه کارآفرینان در ابتدای کار بسیار بی‌تجربه هستند، اظهار کرد: یک کارآفرین و صاحب ایده در ابتدای کار با محیط کسب‌وکار آشنا نبوده و بسیار بی‌تجربه است و نیاز است تا با مشاوره و نشان دادن راه، آن‌ها را در مسیر درست هدایت کرد.

وی افزود: خوشبختانه شتاب‌دهنده " تیک" این خدمت را ارائه کرد و منتورهایی (مربی و مشاور) که در شتاب‌دهنده حاضر شدند راهنمای خوبی برای استارت آپ ها بودند.

آل آقا تصریح کرد: علاوه بر خدمات منتوری، شتاب‌دهنده محیط کار و سایر امکانات را نیز برای ما فراهم کرد و در مرحله بعد سرمایه‌گذاری نقدی هم در صورت پذیرش طرح در شتاب‌دهنده، صورت خواهد گرفت که مشکل اصلی استارت آپ ها نیز همین تأمین اعتبار است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه