English

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کردستان:

۲.۴ میلیون مسافر در کردستان جابه‌جا شدند

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کردستان گفت: سال گذشته ۲ میلیون و ۴۷۱ هزار و ۷۶۸ مسافر توسط ناوگان حمل و نقل عمومی استان جابه‌جا شد.

۲.۴ میلیون مسافر در کردستان جابه‌جا شدند
به گزارش خبرگزاری موج کردستان

، عبدالرحمن حسینی گفت: این تعداد مسافر در قالب ۴۴۳ هزار و ۴۸ سفر جابه‌جا شده‌اند. در مجموع تعداد مسافران جابجا شده در سال گذشته، رشد ۱۰ درصدی و تعداد سفرهای انجام‌شده رشد ۱۲ درصدی داشته است.

وی با اشاره به اینکه بیشترین میزان جابجایی مسافر توسط ناوگان سواری انجام شده، اظهار کرد: مسافران جابه‌جا شده از طریق ناوگان سواری یک میلیون و ۸۰۵ هزار و ۶۵۸ مسافر بودند.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کردستان افزود: در سال گذشته ناوگان مینی‌بوس ۷۷۷ هزار و ۸۶۰ مسافر را در قالب ۱۲۰ هزار و ۶۷۰ سفر جابه‌جا کردند که از نظر تعداد مسافر ۱۲ درصد و از نظر تعداد سفر ۳۸ درصد رشد داشته است.

حسینی ادامه داد: در این مدت، ۴۰ هزار و ۸۴ سفر با ناوگان اتوبوسی در استان انجام شده که ۶۷۴ هزار و ۲۵۰ نفر جابه‌جا شد و تعداد مسافر نسبت به سال قبل  رشد ۱۰ درصدی و تعداد سفر کاهش ۱.۶ درصدی نشان می‌دهد.

وی یادآور شد: در حال حاضر، هزار و ۲۰۰ دستگاه سواری، ۷۵۰ دستگاه مینی‌بوس و ۱۵۵ دستگاه اتوبوس در قالب ۷۱ شرکت حمل و نقل در حال فعالیت هستند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه