English

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای کردستان:

طرح نوروزی راهداری در کردستان آغاز شد

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای کردستان از آغاز طرح نوروزی راهداری ویژه نوروز ۱۴۰۳ از امروز پنجشنبه ۲۴ اسفند خبر داد.

طرح نوروزی راهداری در کردستان آغاز شد
به گزارش خبرگزاری موج کردستان

، سیدعبدالرحمن حسینی گفت: طرح نوروزی راهداری به مدت ۲۳ روز تا ۱۷ فروردین ماه سال آینده ادامه دارد و تمام راهداران آمادگی کامل جهت خدمات رسانی به مهمانان نوروزی را دارند.

وی با بیان اینکه پیش فروش بلیط های نوروزی از ۱۷ اسفند آغاز شده است، اظهار کرد: مسافران می توانند به صورت اینترنتی و حضوری نسبت به تهیه بلیط اقدام کنند.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای کردستان از مسافران خواست حتی الامکان سفرهای جاده ای با برنامه ریزی قبلی باشد و افزود: امسال در اقدامی متفاوت امکان ثبت نام مسافران در لیست انتظار فراهم شده و به محض افزایش ظرفیت به مسافرین اطلاع داده شود.

حسینی با بیان اینکه در قالب طرح  نوروزی امسال پویش ها و کمپین های مختلفی برای رفاه حال مسافران و ایمنی کاربران در دستور کار قرار گرفته است، ادامه داد: شعار امسال طرح نوروزی به دلیل تقارن نوروز با ماه مبارک رمضان با عنوان « شهر ما روزه دار است» انتخاب شده است.

وی با اشاره به اینکه ۶۰ درصد از تصادفات جاده ای در ۳۰ کیلومتری جاده ها رخ می دهد، یادآور شد: کمپین ۶۰ _ ۳۰ به منظور جلوگیری از سوانح جاده ای و ایمنی کاربران نیز به اجر در خواهد آمد.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای کردستان بر تشدید نظارت ها بر شرکت های حمل و نقل، رانندگان، مراکز معاینه فنی سنگین و مجتمع های خدمات رفاهی تاکید کرد و بیان کرد: گشت های این اداره کل به صورت شبانه روزی در پایانه های مسافربری مستقر هستند.

حسینی همچنین از اجرای طرح کنترل از مبدأ برای ناوگان عمومی کشور خبر داد و گفت: این طرح به صورت نمادین از امروز پنجشنبه آغاز شده که در آن علاوه بر کنترل ناوگان از مبدا، عملکرد ناوگان عمومی در طول مسیر نیز رصد و بازدید می شود.

وی اظهار کرد: از رانندگان و مسافرین خواستاریم به منظور تأمین ایمنی راه ها همکاری لازم را در خصوص اجرای طرح های نظارتی داشته باشند.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای کردستان افزود: سامانه ۱۴۱ سازمان راهداری به صورت ۲۴ ساعته جهت دریافت نظرات، پیشنهادات، انتقادات و شکایت مسافرین و هموطنان در دسترس خواهد بود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه