English

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کردستان:

تردد بین استانی در کردستان ۶ درصد کاهش یافت

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کردستان گفت: از آغاز اجرای طرح نوروزی تاکنون، ترددهای بین استانی در استان کردستان حدود ۶ درصد کاهش داشته است.

تردد بین استانی در کردستان ۶ درصد کاهش یافت
به گزارش خبرگزاری موج کردستان

 ، فرزاد حسنی گفت: با توجه به گردشگر پذیر بودن استان پیش بینی می شود از هفته‌های آینده شاهد موج جدیدی از ورود گردشگر به استان باشیم و بیشترین تردد در تعطیلات عید فطر در استان به ثبت برسد.

وی پرترددترین محورهای استان در این مدت را سنندج - کامیاران، دیواندره - سقز، سنندج - دیواندره و قروه - دهگلان اعلام کرد و افزود: بیشترین مقاصد خودروهای پلاک کردستان در ایام نوروز به استان‌های کرمانشاه، همدان و آذربایجان غربی بوده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کردستان اضافه کرد: براساس رصد دستگاه های هوشمند در حال حاضر انباشت وسیله نقلیه در استان کردستان هفت هزار و ۳۲۸ خودرو است.

به گفته وی براساس تردد پلاک ماشین‌ها بیشترین پلاک های ورودی به کردستان از استان‌های کرمانشاه، همدان، تهران و آذربایجان غربی است.

حسنی همچنین با اشاره به ثبت ۱۰۱ هزار و ۳۶۶ تردد بین استانی در محورهای استان در روز چهارم فروردین، افزود: از این میزان ۴۹ هزار و ۲۴۱ تردد ورودی و ۵۱ هزار و ۱۲۵ تردد خروجی ثبت شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه