English

رئیس کل دادگستری کردستان:

خرید و فروش رأی با برخورد قاطع دستگاه قضا مواجه می شود

رییس کل دادگستری کردستان گفت: هرگونه تخلفات انتخاباتی نظیر خرید و فروش رأی، حمایت مجریان اتنخابات و تجمع افراد در اطراف شعب رأی گیری با برخورد قاطع دستگاه قضا مواجه می شود.

خرید و فروش رأی با برخورد قاطع دستگاه قضا مواجه می شود
به گزارش خبرگزاری موج کردستان

، حجت الاسلام سیدحسین حسینی در چهارمین جلسه ستاد پیشگیری و رسیدگی به جرایم و تخلفات انتخاباتی کردستان از آحاد مردم استان برای شرکت پرشور در انتخابات یازدهم اسفند ماه دعوت کرد و گفت: ستاد پیشگیری و رسیدگی به جرایم انتخاباتی در مرکز استان و همه حوزه های قضایی تابعه تشکیل شده است.

وی اظهار کرد: تاکنون ۴ جلسه در مرکز استان تشکیل شده که تصمیماتی را در قالب ۳۵ مصوبه به دستگاه های اجرایی ارسال کرده و در شهرستان های استان ۲۲ جلسه برگزار شده که ۱۶۰ مصوبه داشته است.

رییس کل دادگستری کردستان افزود: شعبات ویژه رسیدگی به جرایم و تخلفات انتخاباتی در همه حوزه های قضایی استان تشکیل شده است و جرایم و تخلفات انتخاباتی را رسیدگی می کنند.

حجت الاسلام حسینی ادامه داد: با تخلفات انتخاباتی نظیر خرید و فروش رأی، حمایت مجریان اتنخابات و تجمع افراد در اطراف شعب رأی گیری با قاطعیت برخورد می شود.

وی بر لزوم اشراف اطلاعاتی نهادهای متولی در خصوص پیشگیری از تخلفات انتخاباتی تاکید کرد و یادآور شد: عرصه انتحابات، نمایش بزرگ اقتدار نظام جمهوری اسلامی و انتخاب افراد اصلح است.

محمد جباری دادستان عمومی و انقلاب مرکز کردستان نیز در این جلسه بیان کرد: ضابطین قضایی باید در تمامی حوزه های اخذ رأی حضور داشته باشند و و نظارت مضاعف داشته باشند تا از بروز تخلفات پیشگیری شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه