English

مدیرکل بهزیستی استان کردستان:

۱۵ سری جهیزیه به مددجویان بهزیستی اهدا شد

حسین رسولی گفت: همراهی مردم و خیرین با مجموعه بهزیستی بسیار مهم است و توانسته کمک‌های زیادی را به افراد تحت پوشش این مجموعه بکند و در راستای رفع مشکلات این قشر گام بردارد.

۱۵ سری جهیزیه به مددجویان بهزیستی اهدا شد
به گزارش خبرگزاری موج کردستان

، حسین رسولی پیش از ظهر شنبه در مراسم اهدای جهیزیه به مددجویان و معلولان تحت پوشش بهزیستی اظهار کرد: با نگاه ویژه دولت سیزدهم به اقشار ضعیف جامعه و بالاخص بهزیستی تمام افرادی که پشت صف انتظار خدمات مستمری بودند تحت پوشش قرار گرفته و امروز دیگر کسی را در صف دریافت مستمری نداریم.

وی افزود: از جمله اقدامات مهمی که صورت گرفته می‌توان به افزایش یارانه در مراکز روزانه و شبانه روزی و افزایش مستمری تا ۴۰ درصد اشاره کرد که این مهم توانسته بخشی از مشکلات قشر ضعیف و تحت پوشش را بر طرف کند.

وی ادامه داد: در سازمان بهزیستی ۵۰ مأموریت بالغ بر ۱۲۰ طرح و برنامه در حال انجام است و خوشبختانه توانسته طیف وسیعی از افراد جامعه را تحت حمایت مستمر و غیر مستمر قرار دهد.

رسولی تاکید کرد: همراهی مردم و خیرین با مجموعه بهزیستی بسیار مهم است و توانسته کمک‌های زیادی را به افراد تحت پوشش این مجموعه بکند و در راستای رفع مشکلات این قشر گام بردارد.

مدیرکل بهزیستی استان کردستان به مراکز مردمی نیز اشاره کرد و بیان داشت: تعداد ۴۰۰ مرکز مؤسسه و پایگاه مردمی در سطح استان وجود دارد و بخشی از فعالیت‌ها توانسته برون سپاری شود و همین افراد منشأ خدمات شایسته ایبرای افراد تحت پوشش بوده‌اند.

وی تاکید کرد: این افراد همواره در میدان هستند و فعالیت‌های خوبی دارند قریب به ۸۰ درصد فعالیت‌های بهزیستی توسط همین گروه‌هایی است که با ما فعالیت دارند.

وی ادامه داد: نمونه بارز خدمات این گروه‌های مردمی اهدای همین ۱۵ سری اهدای جهیزیه که در قالب ۱۲ قلم اساسی است که توسط خیرین جمع آوریشده است.

رسولی خاطر نشان کرد: در سطح استان ۹۰ مؤسسه خیریه داریم که در حوزه درمان و معیشت بیشترین فعالیت دارند و مشارکت خوبی دارند و انتظار می‌رود در آینده در حوزه اشتغال و مسکن فعالیت بیشتری وجود داشته باشد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه