English

فرمانده کل نیروی انتظامی کشور:

سهم کردستان از نهضت مسکن سازمانی انتظامی ۲۵۰۰ واحد است

فرمانده کل نیروی انتظامی کشور گفت: احداث ۲ هزار و ۵۰۰ منزل سازمانی انتظامی در کردستان در دستور کار قرار گرفته که در طول ۳ سال به بهره برداری می رسد.

سهم کردستان از نهضت مسکن سازمانی انتظامی ۲۵۰۰ واحد است
به گزارش خبرگزاری موج کردستان

، سردار احمدرضا رادان در مراسم کلنگ زنی منازل سازمانی طرح شهید حاج قاسم سلیمانی فرماندهی انتظامی استان کردستان در سنندج، گفت: موضوع معیشت همکاران انتظامی یکی از دغدغه های انتظامی است که در راس آنها مسئله مسکن قرار دارد.

وی اظهار کرد: فرماندهی انتظامی کشور با توجه به ماموریت های سازمانی بسیاری که دارد، حجم جابجایی همکاران بسیار بالا بوده و از این رو نیاز است مسکن مورد نیاز آنها باید تامین باشد.

فرمانده کل نیروی انتظامی کشور افزود: در چند سال اخیر به دلیل کمبود و یا نبود منازل سازمانی در شهرهای کختلف، شاید حدود ۷۰ درصد درآمد کارکنان انتظامی برای هزینه مسکن صرف می شود که مشکلاتی را برای خانواده آنان به وجود می آورد.

سردار رادان ادامه داد: استان های داریم که برای ساخت مسکن سازمانی در اولویت هستند چون بیشترین حجم مامور به خدمت در آنها وجود دارد مانند استان سیستان و کردستان، به همین واسطه سهم خوبی به کردستان از منازل سازمانی در نظر گرفته شد.

وی یادآور شد: ۲ هزار و ۵۰۰ منزل سازمانی در کردستان در نظر گرفته شده که در طول ۳ سال به بهره برداری می رسد تا بتوان بخشی از دغدغه کارکنان انتظامی استان را رفع کرد.

فرمانده کل نیروی انتظامی کشور بیان کرد: خوشبختانه اقدامات خوبی در استان انجام گرفته اما از برنامه زمانبندی شده عقب هستند و انتظار داریم که این عقب افتادگی را جبران کنند.

سردار رادان گفت: امیدواریم بتوانیم در این نهضت مسکن سازمانی که در راستای رفع دغدغه خانواده کارکنان انتظامی برداشته شود، موفق عمل کنیم و انتظار داریم شهرداری و دستگاه های خدمت رسان نیز برای سرعت بخشیدن به این حوزه ما را یاری دهند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه