English

ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری سنندج:

اهدای تندیس‌ شهید باکری به شهرداری‌ سنندج

شهرداری سنندج در بین 11 شهرداری برتر کشور قرار گرفت با دریافت تندیس شهید باکری و لوح تقدیر در نمایشگاه شهر ایران مورد تقدیر قرار گرفت.

اهدای تندیس‌ شهید باکری به شهرداری‌ سنندج
به گزارش خبرگزاری موج کردستان

، در اختتامیه نمایشگاه شهریران جایزه تندیس شهید باکری به شهرداری‌های برتر کشور اهدا شد که شهرداری سنندج نیز جز 11 شهرداری برتر کشور در کنار شهرداری‌های تهران، اصفهان، شیراز، کرج، گرگان، آهواز، کرمانشاه، همدان، شهرکرد و تبریز قرار گرفت.

نمایشگاه شهریران به همت سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کل کشور یکم تا سوم بهمن ماه ۱۴۰۲ در مصلای امام خمینی(ره) برگزار شد.

در نخستین رویداد نمایشگاهی شهریران از جدیدترین ظرفیت‌ها و محصولات نوآورانه در حوزه مدیریت و توسعه شهری رونمایی شد.

این نمایشگاه نخستین رویداد ملی مدیریت شهری با نام شهریران است که در آن محصولات ملی مرتبط با موضوعات تامین مالی و سرمایه‌گذاری شهری، مبلمان و طراحی شهری، ماشین آلات و تجهیزات خدمات شهری، فرآیندها و سکوهای هوشمند شهری، پایش و پردازش تصویری، حمل و نقل و ترافیک، مدیریت پسماند و بازیافت، فضای سبز و محیط زیست، مسکن سازی و مصالح نوین ساختمانی وجود دارد.

این نمایشگاه محل گردهمایی زیست بوم صنعت مدیریت شهری بود که شهرداری‌های کشور، شرکت‌های بزرگ و فعال در حوزه مدیریت شهری و شرکت‌های دانش‌بنیان به معرفی دستاوردها و خدمات بخش‌های فعال در حوزه مدیریت شهری پرداختند.

در نمایشگاه شهریران نشست‌های مختلفی در زمینه انتقال تجربه، مشاوره‌های تخصصی، سرمایه گذاری برگزار شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه