English

مدیرعامل شرکت آب کردستان:

شرکت آب منطقه‌ای تمام‌قد در کنار شهرداری سنندج برای اجرای پروژه‌های گردشگری است

مدیرعامل شرکت آب کردستان گفت: شرکت آب منطقه‌ای تمام.قد در کنار شهرداری سنندج برای اجرای پروژه‌های گردشگری سد وحدت است.

 شرکت آب منطقه‌ای تمام‌قد در کنار شهرداری سنندج برای اجرای پروژه‌های گردشگری است

به گزارش خبرگزاری موج کردستان، آرش آریانژاد، مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای کردستان در جلسه بررسی دو پروژه سرمایه‌گذاری سد وحدت و قشلاق گریزه که با حضور جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی برگزار شد، اظهار کرد: اقدامات توسعه شهری سنندج در این دوره از مدیریت شهری قابل‌تقدیر است.

وی با بیان اینکه شهرداری سنندج دراین دوره بسیار توانمند عمل کرده و تاثیرات مثبت آن موجب رضایتمندی شهروندان شده است، گفت: تیم مدیریتی شهرداری در این دوره چهره شهر را متحول کرده است.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای کردستان با تاکید براینکه هدف تک‌تک مسئولان باید کار برای مردم باشد، افزود: هر مدیری که دارای روحیه ریسک‌پذیری باشد و با صداقت و قدرت کار کند، قطعا خروجی که باید را به‌دست می‌آورد.

آریانژاد افزود: تعامل، وحدت رویه و همدلی بین مسئولان و دستگاه‌های اجرایی از مهم‌ترین مولفه‌ها در تحقق اهداف به‌ویژه در مسیر توسعه است.

به‌گفته وی، تقریبا تا ۱۰ سال گذشته وزارت نیرو با سرمایه‌گذاری در پیکرهای آبی کاملا مخالف بود و براساس تصمیمات غلط، اجازه هیچ‌گونه سرمایه‌گذاری را در این محدوده نمی‌داد، بالاخره تصمیم گرفته شد ما نیز با پیکرهای آبی جهانی همگام شویم، به این بخش ورود پیدا کنیم تا با حفظ کمی و کیفی آن بستر سرمایه‌گذاری در آنها فراهم شود.

 

۱۱ درصد آب شرب سنندج از سد آزاد تامین می‌شود

وی افزود: در حال حاضر با توجه به اینکه ۱۰۰ درصد آب شرب سنندج از سد آزاد تامین می‌شود، سرمایه‌گذاری در سد قشلاق بلامانع است.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای کردستان با تاکید براینکه دیدگاه شرکت آب منطقه‌ای استان کردستان برای اجرای این طرح‌های گردشگری در محدوده سد قشلاق، کاملا مثبت است، گفت: برای تامین آب شرب و برداشت میزان آب موردنیاز در این محدوده کوچک‌ترین مشکلی نداریم.

آریانژاد افزود: معتقدیم از هر نوع واگذاری خارج از روال طبیعی در این محدوده باید خودداری شود، اهلیت همه‌جانبه سرمایه‌گذار قبل از هر نوع واگذاری مدنظر قرار گیرد.

وی خاطرنشان کرد: به شرط رعایت الزامات حفاظت کیفی مدنظر ارگان‌های حفاظت کیفی هیچ مشکلی در موافقت با اجرای پروژه گردشگری در محدوده سد قشلاق نداریم.

وی گفت: در راستای هماهنگی‌های لازم نوع کاربری، میزان آب مصرفی و پساب ناشی از اجرای این طرح باید مشخص شود.

مدیرعامل شرکت آب کردستان افزود: شورای هماهنگی دستگاه‌های نظارتی در فرایند واگذاری بسته‌های سرمایه‌گذاری باید ابراز نظرکننده و تصمیم‌گیرنده باشند، چراکه تصمیمی که می‌گیرند همواره به نفع مردم و در راستای حفظ حقوق بیت‌المال بوده است.

آریانژاد با تاکید براینکه شرکت آب منطقه‌ای درباره ارائه مشاوره‌های لازم در زمینه نحوه حفظ کمی و کیفی آب سد قشلاق در اجرای این پروژه تمام‌قد در کنار شهرداری خواهیم بود، عنوان کرد: معتقدیم اجرای این طرح از نیازهای اساسی بوده و باید با همراهی و همدلی بین همه بخش‌ها بستر اجرای آن در کوتاه‌ترین زمان ممکن فراهم شود.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای کردستان اذعان کرد: نمونه‌های موفق و مشابه این طرح‌ و سرمایه‌گذاری‌های با حفظ تمام الزامات در پیکره‌های آبی وجود دارد، شرکت آب منطقه‌ای استان در کل مانعی برای اجرای این طرح نمی‌بیند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه