English

رئیس کل دادگستری استان کردستان با اعضای مجمع مطالبه گران قرارگاه بقیه الله استان دیدار کرد

حجت الاسلام و المسلمین حسینی در دیدار با اعضای مجمع مطالبه گران قرارگاه بقیه الله کردستان اظهار داشت : گفتمان مطالبه گری باید همراه با بیان مصداق بوده و از کلی گویی اجتناب شود.

رئیس کل دادگستری استان کردستان با اعضای مجمع مطالبه گران قرارگاه بقیه الله استان دیدار کرد

به گزارش خبرگزاری موج کردستان؛ حجت الاسلام حسینی در این دیدار که در محل حوزه ریاست دادگستری کل استان برگزار شد ، مطالبه گری را نوعی نظارت مردمی دانست و تاکید کرد : موضوع نظارت های مردمی در آموزه های دینی و فرامین حکومتی حضرت امیرالمومنین علی (ع) وجود دارد که بالاترین شکل آن را می توان در عهدنامه مالک اشتر ملاحظه کرد. 

رئیس کل دادگستری استان کردستان افزود: بر اساس فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله العالی ) ملاک عملکرد برای تمامی سازمانها و دستگاههای کشور باید خروجی و نتیجه باشد. 

وی خطاب به اعضای مجمع مطالبه گران قرارگاه بقیه الله استان بیان کرد: در جمع آوری اطلاعات حتما وظایف قوای سه گانه و دستگاهها را تفکیک کنید و برای ارجاع یک موضوع و صحت و سقم آن ، ابتدائا آن را توسط اعضای خود مورد بررسی و مشورت قرار دهید و سپس به دستگاه یا ارگان مربوطه ارجاع دهید. 

حجت الاسلام حسینی بر لزوم تفکیک مطالبات ملی و استانی تاکید کرد و خاطرنشان کرد: در مطالبه گری ملاحظات شرعی و قانونی و همچنین مصالح نظام را درنظر گرفته و از کلی گویی اجتناب ورزیده و لزوما مستند و عالمانه نقد و مطالبه گری نمائید.

وی همچنین بر آمادگی معاونت منابع انسانی دادگستری استان کردستان برای برگزاری دوره های آموزشی برای اعضای این مجمع خبر داد. 

در این جلسه، حامد امیریان دبیر مطالبه گران استان گزارشی از ساختار تشکیلاتی مجمع مطالبه گران قرارگاه بقیه الله کردستان ارائه داد و گفت : در مدت یک سال از تشکیل این مجمع تاکنون ، 500 جوان انقلابی دغدغه مند در کل استان شناسایی شده و در کار گروه های تخصصی شهرستان ها به کار گیری شده اند. 

وی افزود : طی سال گذشته 147 عملیات مطالبه گری در استان انجام شده است .

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه