English

رئیس کمیسیون نظارت و ارزیابی شورای اسلامی شهر سنندج:

نشست تعاملی شورای شهر با سرمایه گذار پروژه سنه سنتر

نشست تعاملی شورای اسلامی شهر با سرمایه گذار پروژه سنه سنتر و دستگاه های نظارتی مبنی بر ارائه راه حل‌های برون رفت از مشکلات پروژه مذکور است.

نشست تعاملی شورای شهر با سرمایه گذار پروژه سنه سنتر

به گزارش خبرگزاری موج کردستان؛ عزت رضایی اظهار داشت: همه مسوولان در عمل به وظایف و مسؤولیتهای قانونی خود باید به شرایط زمانی و ضرورتها توجه و اهتمام داشته باشند اگر چه گزاره درستی است اما از آنطرف باید توجه داشت که عمل مسؤولین به وظایفشان نباید بگونه‌ای باشد که مردم آسیب دیدگان امورات باشند.

عزت رضایی یکی از سیاستهای دوره ششم شورای اسلامی شهر را پهن کردن فرش قرمز زیر پای سرمایه گذاران عنوان کرد و گفت:بروکراسی های دست و پا گیر نباید عاملی برای صرف نظر کردن سرمایه گذاران از سرمایه گذاری در بخشهای مختلف شهر سنندج شود.

رئیس کمیسیون نظارت و ارزیابی شورای اسلامی شهر سنندج به مهرورزی کُردها اشاره و خاطرنشان ساخت:منتخبین و معتمدین مردم در این پارلمان محلی در کنار مجموعه مدیریت شهری با حسن نظر پروژه مذکور به سرانجام خواهیم رساند تا مُبلغی باشد برای سرمایه گذاری در این دیار

وی جذب سرمایه گذار و جهت دادن تمامی ظرفیتها به این سمت را شاه کلید حل مشکلات اقتصادی شهر دانست.

رضایی تصریح کرد:با تلاش شورای اسلامی شهر مبنی بر معرفی ۵ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان فرصت سرمایه گذاری در سنندج در قالب همایش تخصصی میتواند در جهت تعمیق حمایت از سرمایه گذار در این دیار گام برداشت و فرش قرمز را زیر پای سرمایه گذاران پهن کرد.

وی حسن نظر حاضرین در این نشست را مثبت ارزیابی کرد و ماحصل این گردهمایی را  تشکیل سه کمیته تخصصی حقوقی،مالی و فنی نام برد و گفت:ان شا الله این مجموعه برای کمک به اقتصاد شهری سنندج و رفاه همشهریان عزیز به بهره برداری برسد.

رئیس کمیسیون نظارت و ارزیابی شورای اسلامی شهر سنندج در پایان متذکر شد:هیچکس حق ندارد به بهانه‌های غیر قانونی در جذب سرمایه گذار برای شهر زیبای سنندج خللی وارد نماید.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه