English

رئیس سازمان بسیج رسانه کردستان

سومین جشنواره ابوذر در کردستان برگزار می‌شود

سومین دوره از جشنواره ابوذر در بخش‌های مختلف رسانه‌ در استان کردستان برگزار می‌شود.

سومین جشنواره ابوذر در کردستان برگزار می‌شود

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج، رئیس سازمان بسیج رسانه کردستان گفت: سومین دوره از جشنواره ابوذر در بخش‌های مختلف رسانه‌ در استان کردستان برگزار می‌شود.

اصغر عبدی‌فر، اظهار کرد: امسال سومین دوره از جشنواره ابوذر را در استان کردستان برگزار خواهیم کرد که سعی کرده‌ایم هر سال جشنواره را با کیفیت‌تر از سال گذشته برگزار کنیم.

وی افزود: امسال هیات داوران بومی هستند و در نهایت آثار برتر استانی هم به مرحله کشوری ارسال می‌شوند.

رئیس سازمان بسیج رسانه کردستان عنوان کرد: تفاوت عمده جشنواره امسال با دوره‌های گذشته، معرفی رسانه برتر است و رسانه‌ای که بیشترین آثار را به دبیرخانه ارسال کرده باشد معرفی خواهیم کرد.

وی ادامه داد: این جشنواره در بخش‌های تیتر، گزارش، سرمقاله و مقاله، یادداشت، مصاحبه، خبر، عکس و عکس خبری برگزار می‌شود و هر فرد مجاز به شرکت در دو بخش است.

وی همچنین از جمله محورهای این جشنواره را شعار سال، بصیرت افزایی، مبارزه با تروریسم، رسانه و امنیت پایدار، سبک زندگی اسلامی، مبارزه با آسیب‌های اجتماعی، امر به معروف و نهی از منکر، مسایل صنفی خبرنگاران و کنگره 5400 شهید کردستان عنوان کرد.

وی مهلت ارسال آثار را تا آبان ماه سال جاری دانست و گفت: آثار ارسالی حتما باید در حد فاصل آبان ماه سال 95 تا آبان ماه سال 96 در یکی از رسانه‌های محلی منتشر شده باشند.

وی خاطرنشان کرد: علاقمندان به شرکت در این جشنواره می‌توانند آثار خود را به تلگرام شماره 09393730960 و یا به آدرس سنندج، خیابان جام جم، کوچه روبروی اداره کار، پلاک 92 ارسال کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه