English

ناهید کیانی هوگو پوش با شکست نماینده میزبان دومین سهمیه گرند اسلم را بدست آورد

ناهید کیانی هوگو پوش وزن منهای 49 کیلوگرم ایران با شکست نماینده میزبان در دیدار رده بندی توانست دومین سهمیه دختران تکواندو کشورمان را در مسابقات گرنداِسلم بدست آورد.

ناهید کیانی هوگو پوش با شکست نماینده میزبان دومین سهمیه گرند اسلم را بدست آورد

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از فدراسیون تکواندو، پیش از کسب سهمیه توسط ناهید کیانی ، زهرا پوراسماعیل با راهیابی به فینال نخستین سهیمه را به نام خود ثبت کرده بود.

نخستین دوره مسابقات 'گرند اِسلم' تکواندو اواخر سال 2017 با حضور برترین های تکواندو جهان به میزبانی شهر 'ووشی' چین برگزار می‌شود.

این رقابت‌ها با حضور بهترین‌های تکواندو جهان در دو گروه زنان و مردان در اوزان المپیکی برگزار و به قهرمان مسابقات 70 هزار دلار، نایب قهرمان 20 هزار دلار و نفر سوم 10 هزار دلار پاداش تعلق می‌گیرد.

برهمین اساس برای تکمیل سهمیه حضور در اولین دوره مسابقات گرنداِسلم، رقابت‌های انتخابی برای تعیین 3 سهمیه باقی‌مانده (در هر 4 وزن) این رویداد از ساعت 4:30 بامداد امروز (پنجشنبه) به وقت تهران در سالن «تای هو» شهر 'ووشی' چین ادامه شده است که ناهید کیانی در این رقابت‌ها موفق شد بر سکوی سومی بایستد.

این رقابت ها به مدت دو روز ادامه دارد.

کیانی در اولین مبارزه خود «لیانگ ونلی» از چین را 17 بر 6 از پیش رو برداشت. در دومین پیکار حریف دیگری از میزبان را 17 بر 8 شکست داد و به مرحله نیمه نهایی راه پیدا کرد.

وی در این مرحله «تامیک کریستینا» از کرواسی دارنده مدال برنز قهرمانی جهان 2017 را پیش رو داشت که نتیجه 9 بر 6 واگذار کرد تا راهی دیدار رده بندی شود.

کیانی در دیدار رده بندی نماینده چین را 6 بر 5 مغلوب خویش ساخت و به این ترتیب موفق شد سهمیه حضور در مسابقات گرنداِسلم را بدست آورد.

مهرو کمرانی به عنوان سرمربی تکواندو کاران زن کشورمان را هدایت می کند و ریحانه فولانی نیز به عنوان مربی وی را یاری می دهد.

رقابت های انتخاب گرند اسلیم در چین از سری مسابقات G1 است و به دارندگان مدال طلا، نقره و برنز به ترتیب 10، 6 و 3.6 امتیاز در راستای افزایش رنکینگ المپیکی تعلق می‌گیرد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه