English

برای شرکت در مسابقات کسب سهمیه گرنداسلم؛

تیم‌ ملی تکواندو فردا شب عازم چین می‌شود

تیم‌ ملی تکواندوی مردان و زنان کشورمان برای حضور در کسب سهمیه گرنداسلم ساعت ۲۱:۱۰ فردا (یکشنبه) تهران را به مقصد "ووشی" چین ترک می‌کند.

تیم‌ ملی تکواندو فردا شب عازم چین می‌شود

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از روابط عمومی فدراسیون تکواندو، نخستین دوره مسابقات "گرند اِسلم" تکواندو اواخر سال جاری میلادی با حضور برترین های تکواندو جهان به میزبانی شهر "ووشی" چین برگزار می‌شود. این رقابت‌ها با حضور بهترین‌های تکواندو جهان در دو گروه زنان و مردان در اوزان المپیکی برگزار خواهد شد که به قهرمان مسابقات 70 هزار دلار، نایب قهرمان 20 هزار دلار و نفر سوم 10 هزار دلار پاداش تعلق می‌گیرد.

بر همین اساس برای تکمیل سهمیه حضور در اولین دوره مسابقات گرند اِسلم، مسابقات انتخابی برای تعیین 3 سهمیه باقی‌مانده (در هر 4 وزن) این رویداد از 2 آذرماه به مدت دو روز در شهر "ووشی" چین برگزار خواهد شد که تیم‌ملی کشورمان برای حضور در این رقابت‌ها در دو گروه مردان و زنان ساعت 21:10 فردا(یکشنبه) تهران را به مقصد محل برگزاری ترک می‌کند.

حمیدرضا هادیان، هادی تیران ولی پور و ابراهیم صفری در وزن 58- کیلوگرم، ابوالفضل یعقوبی، میرهاشم حسینی و سروش احمدی در وزن 68- کیلوگرم، مهدی خدابخشی و عرفان ناظمی در وزن 80- کیلوگرم و احمد محمدی در وزن 80+ کیلوگرم ترکیب تیم ملی مردان تکواندو کشورمان را تشکیل می دهند.

هدایت این تیم اعزامی بر عهده مهدی بی باک به عنوان سرمربی و مهرداد یوسفی به عنوان مربی است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی