English

وزیر ورزش:

با قهرمانی در فوتسال آسیا دل مردم را شاد کنید

وزیر ورزش و جوانان ضمن حضور در تمرین تیم ملی فوتسال بر قهرمانی این تیم در جام ملت‎‌های آسیا تاکید نمود.

با قهرمانی در فوتسال آسیا دل مردم را شاد کنید
به گزارش خبرگزاری موج

، در آستانه اعزام تیم ملی فوتسال به جام ملت‌های ۲۰۲۴ آسیا، کیومرث هاشمی، وزیر ورزش و جوانان از آخرین تمرین این تیم پیش از اعزام به تایلند، بازدید کرد.

هاشمی در جمع ملی‌پوشان فوتسال گفت: خیلی خوشحال هستیم که در آخرین شب حضور شما در تهران در کنار شما هستیم. خدا پشت و پناه شما باشد تا دل یک ملت را با قهرمانی خود شاد کنید و یک عیدی بزرگ به مردم بدهید.

وی افزود: جوان‌گرایی که با راهبری سرمربی تیم ملی در فوتسال رخ داده، اتفاق بزرگی است. این یک کار بزرگ و اثربخش است که قطعا نتیجه آن را خواهیم دید، هرچند باید با تدبیر و عاقلانه باشد. قول می‌دهیم از مجموعه کادرفنی و تیم حمایت و پس از قهرمانی از شما تقدیر کنیم.

وزیر ورزش در ادامه با اشاره به برگزاری مسابقات فوتسال در جام رمضان اظهار داشت: در ماه مبارک رمضان در جای جای کشور مسابقات فوتسال برگزار شد که این می‌تواند الگوی کشورهای اسلامی باشد و این موضوع می‌تواند به فوتسال ما کمک کند. در زمان حضور من در آموزش و پرورش، لیگ فوتسال دانش‌آموزان را راه‌اندازی کردیم که اکنون مسلم اولادقباد از دل این مسابقات خارج شده است و این موضوع باید توسعه یابد و توجه بیشتری به آن شود.

هاشمی افزود: امیدوارم این فعالیت‌ها استمرار داشته باشد و ورزش و فوتسال این ظرفیت را دارد. سرمربی شما کسی است که سال‌ها برای ایران افتخارآفرینی کرده است و امیدوارم با گوش نهادن به دستورات کادر فنی به موفقیت‌های بزرگ‌تر برسید و هدف از حضور ما در کنار شما همین موضوع است. اگر توفیقی باشد، برای بازی فینال حتما کنار شما خواهم بود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه