English

سرمربی استقلال:

نمی‌خواهند استقلال نتیجه بگیرد/ داور با سوت‌های عجیب به بازیکنان ما کارت می‌داد

سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران تصریح کرد: هفته گذشته یک گل صددرصد ما را قبول نکردند و در بازی امروز هم داور با سوت‌های عجیب و غریب به بازیکنان ما کارت می‌داد و خطاهای بازیکنان حریف روی بازیکنان ما را نادیده می‌گرفت.

نمی‌خواهند استقلال نتیجه بگیرد/ داور با سوت‌های عجیب به بازیکنان ما کارت می‌داد
به گزارش خبرگزاری موج

،  جواد نکونام  شامگاه جمعه در نشست خبری پس از دیدار با آلومینیوم اراک، افزود: برخی افراد روی چهارم و پنجم شدن استقلال در لیگ برتر برنامه‌ریزی کرده‌اند اما ما همه تلاشمان را برای قهرمانی بکار گرفته‌ایم.

وی ادامه داد: در نیم فصل داد می‌زدیم که بازیکن نیاز داریم اما کسی نشنید در صورتی که یک تیم در لیگ سه میلیون دلار برای خرید بازیکن هزینه کرد.

سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران بیان کرد: همه اتفاقات بد لیگ برای استقلال است و هیچ یک از مسئولان باشگاه هیچ اعتراضی نمی‌کنند که این نشان می‌دهد نمی‌خواهند استقلال نتیجه بگیرد، اما من به هیچ عنوان در مورد استقلال سکوت نمی‌کنم.

نکونام نسبت به داوری نیز اعتراض کرد و گفت: تیم‌های دیگر چندین امتیاز از داوری گرفتند اما داوران حق استقلال را به راحتی ضایع می‌کنند.

وی افزود: هفته گذشته یک گل صددرصد ما را قبول نکردند و در بازی امروز هم داور با سوت‌های عجیب و غریب به بازیکنان ما کارت می‌داد و خطاهای بازیکنان حریف روی بازیکنان ما را نادیده می‌گرفت.

سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران در مورد بازی امروز هم گفت: نیمه اول بازی خوب بود حتی می‌توانستیم با اختلاف ۲ گل به رختکن برویم اما وزش باد در نیمه دوم بازی کار را برای ما که در جهت مخالف بودیم سخت کرد.

نکونام اضافه کرد: در هر صورت بازیکنان تمام تلاش و تمرکز خود را روی بازی گذاشتند و در نهایت توانستیم پیروز میدان شویم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه