English

گواردیولا:

برای شکست‌دادن پادشاه لیگ قهرمانان اروپا به انرژی هوادارانمان نیاز داریم

سرمربی منچسترسیتی تصریح کرد: هفته آینده برابر هواداران خودمان بازی می‌کنیم. برای شکست‌دادن پادشاه لیگ قهرمانان اروپا به انرژی هوادارانمان نیاز داریم.‌ ما می‌خواهیم راهی دور بعد شویم.

برای شکست‌دادن پادشاه لیگ قهرمانان اروپا به انرژی هوادارانمان نیاز داریم
به گزارش خبرگزاری موج

، جدال رفت رئال مادرید و منچسترسیتی در دور یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا برنده نداشت و با تساوی سه بر سه به پایان رسید.

به نقل از BBC، پپ گواردیولا ، سرمربی منچسترسیتی، در نشست خبری پس از بازی گفت: واقعا خوب شروع کردیم اما آمدن به اینجا بسیار دشوار است. آنها واقعا خوب دفاع می‌کنند و سرعتشان در حمله شگفت‌انگیز است. در نیمه اول کمی نگران بودیم زیرا توپ‌های زیادی را از دست می‌دادیم. در نیمه دوم همه ما شخصیت شگفت‌انگیزی را در نحوه بازیمان نشان دادیم. بازگشت به بازی بعد از دو گل رئال مادرید سخت بود اما خونسرد بازی کردیم و دو گل فوق‌العاده را به ثمر رساندیم.

او ادامه داد: برای رسیدن به نیمه‌نهایی باید در دیدار بعدی پیروز شویم. به بازیکنان گفتم باید خونسردتر مراقب توپ و حمله از خارج از محوطه جریمه باشند. آنها واقعا کاری را که در موردش صحبت کردیم انجام دادند. این نیمه اول است و نیمه بعدی باقی مانده. بنابراین دقایق زیادی برای بازی باقی مانده است. بازی‌ جنون‌آمیز بود.

سرمربی منچسترسیتی درباره گواردیول کروات که گل فوق‌العاده‌ای را به ثمر رساند، اظهار کرد: خوش‌شانس بودیم که او را در کنار خود داشتیم. اگر او نبود به خاطر کمبود بازیکن کار سختی داشتیم. نحوه بازی او شگفت‌انگیز بود. او واقعا خوب بازی کرد. گواردیول پسر بزرگی است. بنابراین واقعا از داشتن او و همچنین گلزنی‌اش خوشحالیم.

او درباره نیمکت‌نشینی دی‌بروینه گفت: قبل از بازی صحبت کردیم. او در ترکیب اصلی بود. بعد به رختکن آمد و گفت نمی‌تواند بازی کند؛ چرا که بالا آورده است و حالت تهوع و احساس خیلی بدی دارد. امیدواریم در بازی برگشت عملکرد خوبی داشته باشد. او کارهایی را می‌تواند انجام دهد که دیگران نمی‌توانند.

پپ در پایان گفت: هفته آینده برابر هواداران خودمان بازی می‌کنیم. برای شکست‌دادن پادشاه لیگ قهرمانان اروپا به انرژی هوادارانمان نیاز داریم.‌ ما می‌خواهیم راهی دور بعد شویم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه