English

رئیس فدراسیون کشتی:

کشتی‌گیران فرنگی از لحاظ اخلاقی در دنیا بی‌نظیر هستند

رئیس فدراسیون کشتی تصریح کرد: ما بهترین تیم کشتی فرنگی دنیا را داریم و نفرات ما چه از لحاظ فنی و چه از لحاظ اخلاقی در دنیا بی‌نظیر هستند.

کشتی‌گیران فرنگی از لحاظ اخلاقی در دنیا بی‌نظیر هستند
به گزارش خبرگزاری موج

، علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی در جمع ملی پوشان فرنگی کار حاضر در کمپ تیم‌های ملی کشتی شهید حاج قاسم سلیمانی حضور یافت. دبیر در این دیدار که با حضور نفرات اعزامی به رقابت‌های قهرمانی آسیا و همچنین کسب سهمیه المپیک برگزار شد، صحبت‌های مفصلی کرد.

رئیس فدراسیون کشتی گفت: ما بهترین تیم کشتی فرنگی دنیا را داریم و نفرات ما چه از لحاظ فنی و چه از لحاظ اخلاقی در دنیا بی‌نظیر هستند.

وی با اشاره به اینکه فرصت کوتاهی تا رقابت‌های بسیار مهم المپیک پاریس پیش رو داریم، اظهار کرد: در چند روز آینده در رقابت‌های قهرمانی آسیا و همچنین کسب سهمیه المپیک در کشور قرقیزستان به میدان می‌روید. از فرصت پیش رو نهایت استفاده را برای حضور هرچه قدرتمندتر در المپیک داشته باشید.

رئیس فدراسیون کشتی عنوان کرد: نظم و انضباط اردویی و خوب تمرین کردن، عامل موفقیت است، پس به کادرفنی خود اعتماد کامل را داشته باشید و با توکل به خدا فقط برای کسب موفقیت تلاش کنید.

وی گفت: فدراسیون کشتی نیز تمام تلاش خود را خواهد کرد تا هیچ کمبودی را احساس نکنید و هر برنامه‌ای را که کادرفنی صلاح بداند، فدراسیون پیگیری و اجرا خواهد کرد. به امید خدا در قرقیزستان نیز پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران را به اهتزاز در خواهید آورد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه