English

بازیکن استقلال فصل را از دست داد

مهدی مهدی پور، بازیکن تیم استقلال به دلیل پارگی رباط صلیبی، ادامه فصل را از دست داد.

بازیکن استقلال فصل را از دست داد
به گزارش خبرگزاری موج

، همانطور که در تصاویر تلویزیونی نیز قابل حدس بود، مصدومیت مهدی مهدی پور جدی بود و برآوردهای اولیه از پای این بازیکن نشان می‌دهد که او دچار پارگی رباط صلیبی شده و فصل را به طور کامل از دست داده است.

در دقیقه 37 بازی بود که مهدی پور در تعقیب فرشید باقری و به دنبال تصاحب توپ بود که ولی زانوی این بازیکن چرخید و او روی زمین افتاد. در شرایطی که این بازیکن با صدای بلند فریاد می‌زد، زانویش را گرفته و روی زمین افتاده بود.

البته مهدی‌پور لحظه‌ای روی پا بلند شد اما در ادامه دوباره نقش بر زمین شد تا با گرفتن زانویش شروع به فریاد زدن کند. در این لحظه بازیکنان استقلال دور او را گرفتند و از واکنش آنها مشخص بود که مهدی‌پور اصطلاحا زانویش خالی کرده و مشکوک به مصدومیت شدید از ناحیه رباط صلیبی است.

حالا نیز از استقلال خبر می‌رسد که معاینات اولیه کادرپزشکی آبی پوشان نشان می‌دهد که مهدی پور دچار پارگی رباط صلیبی شده و بدین ترتیب این فصل و احتمالا نیم فصل نخست فصل بعد نیز برای او از دست رفته است.

البته این بازیکن فردا مورد آزمایش‌های پزشکی دقیق‌تری قرار می‌گیرد اما نظر اولیه کادر پزشکی استقلال، پارگی رباط صلیبی مهدی پور است تا نکونام با مشکل بزرگی روبرو شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه