English

توقف آبی‌ها در خانه؛

استقلال ۲ - ۲ مس رفسنجان

دیدار تماشایی استقلال و مس در نیمه دوم با دو گل زود هنگام آغاز شد تا این بازی با هیجان بالا دنبال شود.

استقلال 2 - 2 مس رفسنجان
به گزارش خبرگزاری موج

، در یکی از دیدارهای آغازین هفته بیست و دوم رقابت های لیگ برتر فوتبال ایران، استقلال در استادیوم آزادی تهران پذیرای مس رفسنجان است. شاگردان نکونام که سال قبل را با صدرنشینی به پایان رساندند، امسال مأموریت سخت و 9 گانه خود را با دیدار برابر مس رفسنجان آغاز می کنند.

آبی پوشان که جام حذفی را با شکست برابر مس از دست دادند، امروز در دیداری انتقامی مقابل مس رفسنجان قرار می گیرند. تیم نکونام با چند سورپرایز برای این بازی پای به میدان مسابقه می گذارد که طی آن، روزبه چشمی به خط دفاعی بازگشته، فخرالدینی جانشین صالح شده و مهرداد محمدی به همراه جلال الدین ماشاریپوف، از ابتدا به میدان می روند.

در سمت مقابل نیز مس حضور دارد که با حضور نویدکیا دگرگون شده است. رفسنجانی ها با سرمربی جدید خود شکستی را متحمل نشده اند و امروز نیز به دنبال خلق شگفتی در استادیوم آزادی هستند تا باز هم برابر استقلال دست پر از زمین خارج شوند.

گروه داوری: بیژن حیدری / کمک ها: علیرضا ایلدروم، حسین مرادی ؛ داور چهارم مهرداد خسروی / ناظر: محمود رفیعی

 

ترکیب استقلال: حسین حسینی، آرمین سهرابیان، روزبه چشمی، ایمان سلیمی، ابوالفضل جلالی (83- جعفر سلمانی)، میلاد فخرالدینی، مهدی مهدی پور (40- زبیر نیک نفس)، آرش رضاوند، جلال الدین ماشاریپوف (83- امید حامدی فر)، مهرداد محمدی (67- پیمان بابایی) و گوستاوو بلانکو (83- آرمان رمضانی)

سرمربی: جواد نکونام

 

ترکیب مس رفسنجان:حامد لک، رامتین سلیمان زاده، علی عدنان، حسن جعفری، محمد نژاد مهدی، سعید واسعی (79- محمدرضا مهدی زاده)، جلال علی محمدی، فرشید باقری، منتظر محمد (86- محمد اکبری)، سجاد شهباززاده (90- میثم تیموری)، محمدمهدی محبی (79- عرفان شهریاری)

سرمربی: محرم نویدکیا

 

اخطار:

استقلال: آرمین سهرابیان (4)

مس رفسنجان: عرفان شهریاری (88)

 

شرح گل ها:

استقلال صفر – مس رفسنجان یک (دقیقه 3: سجاد شهباززاده): روی اشتباه آبی ها در خط دفاعی، توپ به محمدمهدی محبی رسید و این بازیکن با یک پاس در عمق، سجاد شهباززاده را صاحب توپ کرد که شوت محکم او وارد دروازه شد تا شوک بدی به تیم نکونام وارد شود.

استقلال یک – مس رفسنجان یک (دقیقه 16: گوستاوو بلانکو): پاس سهرابیان در سمت چپ به ابوالفضل جلالی رسید و ارسال تماشایی این بازیکن پشت نقطه پنالتی به گوستاوو بلانکو رسید که ضربه سر فوق العاده زیبای این مهاجم آرژانتینی به گل تساوی آبی پوشان تبدیل شد.

استقلال یک – مس رفسنجان 2 (دقیقه 46: سعید واسعی): مس خیلی زود و در همان ثانیه دوازدهم نیمه دوم به گل رسید. روی اشتباه ایمان سلیمی، توپ به شهباززاده رسید و این بازیکن نیز با یک پاس در عرض، توپ را به سعید واسعی رساند و او نیز با یک شوت روی پا، گل دوم را به ثمر رساند.

استقلال 2 – مس رفسنجان 2 (دقیقه 50: گوستاوو بلانکو): ارسال آرمین سهرابیان به روی دروازه، روی تیرک فرود آمد و اشتباه بزرگ حامد لک و دفع بد توپ، آن را مقابل گوستاوو بلانکو انداخت و این مهاجم آرژانتینی نیز به راحتی دروازه را باز کرد تا حساب کار دو بر دو شود.

 

لحظات حساس:

دقیقه 9: مهرداد محمدی با یک حرکت دیدنی وارد محوطه جریمه شد و پس از یک سر توپ، مدافع حریف را از جریان بازی خارج کرد. در ادامه شوت تماشایی او به شکل خطرناکی از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 26: مهرداد محمدی از راه دور اقدام به شوت زنی که ضربه فوق العاده دیدنی او به شکل بسیار خطرناکی از کنار تیرک دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 28: ضربه ایستگاهی مهدی پور با برخورد به دیواره دفاعی به شکل بسیار خطرناکی از بالای دروازه به بیرون رفت و راهی کرنر شد.

دقیقه 32: روی فرار تند و تیز ابوالفضل جلالی، او صاحب موقعیت شد که پس این بازیکن به سهرابیان رسید ولی ضربه مدافع پیش تاخته آبی ها کم جان بود و لک توپ را در اختیار گرفت.

دقیقه 34: ارسال مهدی پور روی یک ضربه کاشته با ضربه سر چشمی همراه شد که توپ از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 45: گوستاوو بلانکو در پشت محوطه جریمه و با پاس زبیر نیک نفس صاحب فرصت شد که شوت او به شکل بسیار خطرناکی از کنار تیرک راهی اوت شد.

دقیقه 56: ارسال علی عدنان به شهباززاده رسید و با وجود اینکه این بازیکن در آفساید بود اما ضربه سر او را حسینی به زیبایی مهار کرد.

دقیقه 59: پرتاب اوت فخرالدینی در پشت محوطه جریمه به جلالی رسید که شوت محکم و روی پای او به شکل بسیار خطرناکی از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 65: شوت منتظر محمد با برخورد به مدافعان استقلال بلاک شد و به حسینی رسید.

دقیقه 67: پاس ماشاریپوف در پشت محوطه جریمه به بلانکو رسید و او نیز توپ را برای رضاوند کاشت که شوت او از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 72: منتظر محمد پشت محوطه جریمه صاحب توپ شد که ضربه فنی و پای چپ او از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 72: بلانکو می توانست هت تریک کند. او روی پاس ماشاریپوف وارد محوطه جریمه شد که شوت مهاجم آرژانتینی را حامد لک با یک دست مهار کرد.

دقیقه 80: استقلال موقعیت بزرگی برای گل تساوی داشت. ضربه پیمان بابایی به پایه تیرک دروازه برخورد کرد و در ادامه توپ به فخرالدینی رسید که شوت او را نژاد مهدی از روی خط دروازه برگشت داد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه