English

مقدماتی جام جهانی با برد ژاپن و استرالیا و توقف کره جنوبی پیگیری شد

تیم های ملی فوتبال ژاپن و استرالیا در مرحله مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ برابر حریفان خود به برتری رسیدند و کره جنوبی هم برابر تایلند متوقف شد.

مقدماتی جام جهانی با برد ژاپن و استرالیا و توقف کره جنوبی پیگیری شد
به گزارش خبرگزاری موج

، سومین و آخرین دیدار از دور رفت مرحله گروهی رقابت‌های مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ در منطقه آسیا امروز در حال برگزاری است و در مهم‌ترین دیدارها تیم‌های استرالیا و ژاپن برابر حریفان خود به برتری رسیدند و کره جنوبی برابر تایلند متوقف شد.

در گروه B تیم ملی فوتبال ژاپن موفق شد در یکی بازی خانگی با نتیجه یک بر صفر کره شمالی را شکست دهد. تک گل ژاپن در این دیدار را «آئو تاناکا» در دقیقه ۳ به ثمر رساند. ژاپن با این پیروزی ۹ امتیازی شد و جایگاه خود را در صدر جدول تثبیت کرد. کره شمالی هم با ۳ امتیاز در رده سوم حضور دارد.

در دیگر دیدار این گروه تیم‌های سوریه و میانمار به مصاف هم خواهند رفت. این دو تیم در دو دیدار نخست خود موفق به کسب ۳ امتیاز شده‌اند.

در گروه C این رقابت‌ها هم تیم ملی فوتبال کره جنوبی در ورزشگاه خانگی خود به مصاف تایلند رفت که این دیدار در پایان با تساوی یک به یک به پایان رسید. کره در این دیدار ابتدا با گل «سون هیونگ مین» در دقیقه ۴۲ از حریف خود پیش افتاد اما «موئنتا» در دقیقه ۶۲ بازی را به تساوی کشاند. کره جنوبی با این تساوی ۷ امتیازی شد و در صدر جدول قرار گرفت و تایلند هم با چهار امتیاز سوم است.

در دیگر دیدار این گروه تیم‌های چین ۶ امتیازی و سنگاپور بدون امتیاز به مصاف هم خواهند رفت.

در گروه G تیم ملی فوتبال اردن که موفق شده بود عنوان نایب قهرمانی جام ملت‌های آسیا را از آن خود کند به مصاف پاکستان رفت و با نتیجه ۳ بر صفر به برتری رسید. اردن با هدایت حسین عموته با این پیروزی ۴ امتیازی شد. پاکستان هم بدون امتیاز در انتهای جدول قرار دارد.

در دیگر دیدار این گروه هم تیم‌های عربستان ۶ امتیازی و تاجیکستان ۴ امتیازی به مصاف هم خواهند رفت.

در گروه I هم تیم ملی فوتبال استرالیا به مصاف لبنان رفت و موفق شد در یک بازی خانگی و با نتیجه ۲ بر صفر حریف خود را شکست دهد. استرالیا با این پیروزی ۹ امتیازی شد و صدر جدول را برای خود تمدید کرد. لبنان با ۲ امتیاز در رده دوم قرار دارد.

در دیگر دیدار این گروه تیم‌های یک امتیازی فلسطین و بنگلادش به مصاف هم می‌روند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه