English

سرمربی تیم ملی استرالیا:

کره‌ای‌ها بازیکنان تکنیکی‌ هستند

سرمربی تیم ملی فوتبال استرالیا ابراز داشت: کره‌ای‌ها بازیکنان تکنیکی‌ هستند و باید از این نظر در کل ۹۰ دقیقه فشار بگذاریم، فردا به عنوان یک گروه به مصاف کره می‌رویم.

کره‌ای‌ها بازیکنان تکنیکی‌ هستند
به گزارش خبرگزاری موج

، گراهام آرنولد در نشست خبری پیش از بازی با کره جنوبی در مرحله یک چهارم نهایی جام ملت‌های آسیا اظهار داشت: مهم‌ترین موضوع این است که بازیکنان سرحال شوند. بازیکنانمان را یک روز مرخص کردیم که انرژی‌شان برگردد. برای بازی فردا آماده هستیم. انتخاب‌های زیادی داریم. آنها تمرین خوبی داشتند و انرژی زیادی دارند. این چیزی است که من می‌خواهم. به خودمان ایمان داریم و می‌خواهیم لذت ببریم و برنده شویم.

او در واکنش به گلزنی کره جنوبی در دقایق پایانی گفت: باید تمرکز زیادی داشته باشیم. آن‌ها تیمی قوی‌ دارند. باید بدانیم چه کار کنیم. ما روی نقاط قوت کره کار کرده‌ایم. از نظر دفاعی آماده هستیم و عملکرد خوبی هم در بازی قبلی‌مان داشتیم اما باید ببینیم فردا فوتبال برای ما چه می‌خواهد. جلو می‌رویم و می‌بینیم که در این جام چه اتفاقی می‌افتد.

سرمربی استرالیا گفت: ما و کره از نظر رنکینگ نزدیک به هم هستیم. عملکردمان را بهبود بخشیدیم و می‌خواهیم مردم استرالیا را فردا خوشحال کنیم تا آن‌ها افتخار کنند. باید آرام باشیم و فوتبال بازی کنیم و تمرکز داشته باشیم.

آرنولد درباره راهکارش برای مقابله با سرعت کره در خط حمله عنوان کرد: باید روی آن‌ها زمانی که توپ را در اختیار دارند فشار بگذاریم. کره‌ای‌ها بازیکنان تکنیکی‌ هستند و باید از این نظر هم در کل ۹۰ دقیقه فشار بگذاریم.  فردا به عنوان یک گروه به مصاف کره می‌رویم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه