English

حساب و کتاب‌های تیم‌ها برای فرار از حذف احتمالی از جام/توقف دوباره کره در برابر مالزی یا تساوی ۳ گل

نتایج دیدارهای دور سوم گروه E جام ملت‌های ۲۰۲۳ آسیا پس از شگفتی‌ها و کش و قوس‌های فراوان بالاخره با توقف دوباره کره به پایان رسید.

حساب و کتاب‌های تیم‌ها برای فرار از حذف احتمالی از جام/توقف دوباره کره در برابر مالزی یا تساوی ۳ گل
به گزارش خبرگزاری موج

، در ادامه مرحله گروهی جام ملت‌های آسیا 2023 آسیا از ساعت 15 امروز پنجشنبه دو دیدار پایانی گروه E برگزار شد که طی آنها بحرین از سد اردن گذشت و جدال تیم‌های کره جنوبی و مالزی نیز به تساوی 3 - 3 انجامید.

نتایج گروه E به گونه‌ای رقم خورد که تا لحظه آخر ترتیب تیم‌های صعودکننده از این گروه مشخص نبود و هر لحظه تیم‌ها در جدول جابه‌جا می‌شدند. در نهایت کره جنوبی که تا قبل از بازی با مالزی، همه از تقابل احتمالی این تیم با ژاپن در مرحله یک هشتم نهایی صحبت می‌کردند، در یک بازی پراُفت و خیز به نتیجه تساوی 3 - 3 رضایت داد تا شاگردان کلینزمن به‌عنوان تیم دوم گروه E صعود کنند. بحرین هم با شکست یک بر صفر اردن توانست معادلات را برهم بزند و با شش امتیاز در رتبه اول قرار بگیرد و اردن هم با چهار امتیاز به‌عنوان تیم سوم از این گروه به مرحله یک هشتم نهایی صعود کرد.

 نتایج دیدارهای امروز به شرح زیر است:

 

کره جنوبی 3 - مالزی 3

گل‌ها: جئونگ وو یئونگ (21)، لی کانگ این (83) و سون هیونگ مین (3+90) برای کره جنوبی و محمد فیصل عبدالحلیم (51)، عارف آیمن (51 - پنالتی) و رومل مورالس (15+90) برای مالزی

 

اردن صفر - بحرین یک

گل: عبدالله یوسف هلال (34) برای بحرین

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه