English

کری خوانی سرمربی فوتبال ترکمنستان برای ایران

سرمربی تیم ملی فوتبال ترکمنستان گفت: تیم ایران قوی است اما ما هم سعی می کنیم روی ضد حملات خطرناک باشیم.

کری خوانی سرمربی فوتبال ترکمنستان برای ایران
به گزارش خبرگزاری موج

 ، مرگن اورازوف روز چهارشنبه در نشست خبری پیش از دیدار تیم‌های ملی ایران و ترکمنستان در بازی‌های انتخابی جام جهانی، اظهار داشت: عید نوروز را به مردم ایران تبریک می‌گویم. از فدراسیون فوتبال ایران برای میزبانی از این دیدار تشکر می‌کنم. تیم ایران قطعا تیم قدرتمندی است اما ما می‌خواهیم با یک بازی خوب، برای خودمان دستاورد داشته باشیم. برای بازی مقابل ایران آماده هستیم.

وی در خصوص غیبت تیمش در جام ملت‌های آسیا بیان کرد: ما در این رقابت‌ها نبودیم اما این موضوع ربطی به کیفیت تیم ندارد. فدراسیون فوتبال ما برای پیشرفت تیم تمهیداتی در نظر گرفته است. در این میان تیم‌های نوجوانان و جوانان را داریم و تیم زیر ۲۳ سال نشان داد که می‌توانیم به آنها امیدوار باشیم؛ تیمی که برابر ایران بازی کرد و نشان داد آینده خوبی دارد.

سرمربی ترکمنستان در مورد گلزنی همیشگی تیمش مقابل ایران گفت: برای فوتبال بازی کردن به اینجا آمدیم. ایران قوی است اما ما هم سعی می کنیم روی ضد حملات خطرناک باشیم. هدفمان گلزنی است و برای این کار تلاش می‌کنیم.

اورازوف در مورد کیفیت تیم ایران نیز عنوان کرد: تمام بازی‌های ایران در جام ملت‌های آسیا را دیدم و آن‌ها را آنالیز کردیم. این تیم بازیکنان باکیفیتی دارد. شاید بازیکنان ما به اندازه آن‌ها با کیفیت نباشند اما ما هم بازیکنان خوب با ایده‌های تاکیتیکی خودمان را داریم و سعی می‌کنیم تلاش مضاعفی داشته باشیم.

در پایان قاضی‌مراد آناگلیف بازیکن ترکمنستان هم در نشست خبری، اظهار داشت: برای دیدار فردا آماده هستیم و امیدوارم یک بازی خوب داشته باشیم.

دیدار تیم‌های ملی ایران و ترکمستان فردا از ساعت ۱۹:۳۰ در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه