English

مدیر منچسترسیتی از تقابل دوباره با رئال‌مادرید عصبانی شد

ناراحتی مدیر باشگاه منچسترسیتی از تقابل با رئال مادرید در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان.

مدیر منچسترسیتی از تقابل دوباره با رئال‌مادرید عصبانی شد
به گزارش خبرگزاری موج

، قرعه کشی مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا برگزار شد و رئال مادرید و منچسترسیتی در دیداری حساس در این مرحله به مصاف هم خواهند رفت. منچسترسیتی برای چهارمین بار در پنج سال گذشته در پلی آف به مصاف رئال مادرید خواهد رفت.

چیکی بگریستین مدیر باشگاه سیتی در واکنش به این قرعه گفت که از بازی با تیم‌های تکراری خسته شده است. او در صحبت‌هایی با مارکا گفت:  از این قرعه‌ها خسته شده ام. همیشه همین طور بوده است. واقعا شرم آور است ولی سعی خواهیم کرد آنچه را که سال گذشته اتفاق افتاد؛ جایی که به فینال رسیدیم و قهرمان شدیم را به یاد داشته باشیم و با همان قدرت کارمان را در فصل جدید نیز پیش برویم تا به قهرمانی برسیم. رئال‌مادرید بیشترین عنوان قهرمانی را در لیگ قهرمانان اروپا دارد و ثبات بالایی در سال‌های اخیر داشته است. رئال همیشه به مراحل آخر مسابقات می‌رسد ولی ما هم تیم قدری هستیم و در این فصل لیگ قهرمانان با قدرت بازی کردیم.

رئال مادرید فصل قبل در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا مقابل منچسترسیتی شکست خورد.

او در بخش بعدی صحبت‌هایش افزود:‌ لیگ قهرمانان، تورنمنت رئال مادرید است. از نظر تاریخی، آنها ممکن است در لیگ ضعیف عمل کنند اما در لیگ قهرمانان همیشه خوب کار می کنند، آنها در اینجا بهترین هستند.

منچسترسیتی باید امروز در جام حذفی به مصاف نیوکاسل برود و ۱۲ فروردین در دیداری حساس در لیگ برتر به مصاف آرسنال خواهد رفت که در حال حاضر به دلیل تفاضل گل بهتر در صدر جدول رده بندی قرار دارد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه