English

سرمربی سپاهان:

بابت تمرکز و قصد بازیکنان برای برد به بازیکنانم تبریک می‌گویم

سرمربی تیم فوتبال سپاهان ابراز داشت: مس تیم قابل احترامی برای ماست و بابت تمرکز و قصد بازیکنان برای برد به بازیکنانم تبریک می‌گویم.

بابت تمرکز و قصد بازیکنان برای برد به بازیکنانم تبریک می‌گویم
به گزارش خبرگزاری موج

، ژوزه مورایس سرمربی تیم فوتبال سپاهان در نشست خبری بعد از پیروزی ۴ بر یک تیمش برابر مس رفسنجان در هفته دوازدهم لیگ برتر اظهار کرد: بازی در نیمه اول بدون گل بود و دفاع بسیار خوبی از مس شاهد بودیم. در نیمه دوم با ضربه ایستگاهی رامین به گل رسیدیم. پس از آن یک جورهایی بازی برای ما ساده‌تر شد و توانستیم سه گل دیگر بزنیم. مس تیم قابل احترامی برای ماست و بابت تمرکز و قصد بازیکنان برای برد به بازیکنانم تبریک می‌گویم.

وی افزود: از هواداران بابت حضورشان در روز اول هفته ممنونم و باید بگویم این لیگ، لیگ آسانی نیست و به حمایت همه هوادارانمان نیاز داریم. ما تنها ۱۱ بازیکن نداریم. حدود ۲۳ بازیکن به علاوه بازیکنان جوان داریم و روی همه آنها حساب می‌کنیم.

سرمربی سپاهان ادامه داد: بازیکنان باید عملکرد خوبی نشان دهند تا در زمان مناسب از آنها استفاده کنیم. چهار روز بعد بازی داریم و باید همه بازیکنان را در آمادگی بالا نگه داریم و نشان دهیم که بازیکنان خوبی هستند.

مورایس با اشاره به حضور کاوه رضایی در ترکیب سپاهان توضیح داد: کاوه مانند سایر بازیکنان است و از لحاظ عملکرد در تمرین مانند بقیه است، طبق برنامه از آنها استفاده می‌کنیم. بهترین عملکرد امروز، بهترین عملکرد فردا نیست و باید هر روز بهترین خودمان باشیم. فردا استراحت می‌کنیم و پس‌فردا تمرین شروع می‌شود. برای بازیکنان این ذهنیت را ایجاد کرده‌ایم که باید بهتر از روز قبل باشند و این‌گونه رشد می‌کنیم.

او یادآور شد: برخلاف تصور مردم، بازیکن حرفه‌ای بودن ساده نیست. تصمیم می‌گیریم به چه بازیکنی بازی دهیم اما باید به همه احترام بگذاریم و از آنها استفاده کنیم.

سرمربی سپاهان همچنین درباره ادامه حضورش در سپاهان تاکید کرد: مربی سپاهان هستم و یک فصل دیگر قرارداد دارم. همه می‌توانند حرف بزنند اما برداشت از حرف‌ها فرق دارد. بنفیکا تیم بچگی‌های من است و ۱۰ سال در این باشگاه کار کردم و اینکه در چه شرایطی اتفاقی بیفتد، کسی نمی‌داند. یک سال دیگر قرارداد دارم و تمرکز من امروز و فردا اینجاست و کسی نمی‌داند تا کی در سپاهان خواهم بود.

او در پایان تاکید کرد: این بازی، خوشامدگویی به آقای نیکفر (سرپرست جدید باشگاه سپاهان) بود. بابت کار سخت و تلاش فوق‌العاده زیاد آقای ساکت خیلی ممنون هستم و آرزوی موفقیت برای ایشان دارم. این پیروزی را به آقای ساکت تقدیم می‌کنم که مرد باشخصیتی در باشگاه و شهر اصفهان هستند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه