English

رئیس بارسلونا:

همکاری با لیگ عربستان به توسعه بیشتر فوتبال کمک می‌کند

رئیس باشگاه بارسلونا ابراز داشت: همکاری با باشگاه‌هایی مانند بارسلونا برای صدور تجربیات و سبک واقعی فوتبال به منظور کمک به توسعه بیشتر فوتبال در عربستان سعودی است.

همکاری با لیگ عربستان  به توسعه بیشتر فوتبال کمک می‌کند
به گزارش خبرگزاری موج

، با ورود بازیکنان مطرح فوتبال جهان به لیگ فوتبال عربستان، این لیگ مورد توجه هواداران، رسانه‌ها، بازیکنان، مربیان و مدیران فوتبالی در سراسر جهان قرار گرفت است. ورود بازیکنانی چون «کریستیانو رونالدو»، «کریم بنزما» و «نیمار» باعث شده است این لیگ در اروپا هم طرفدارانی داشته باشد و حتی باشگاه‌های بزرگ جهان تمایل داشته باشند با این لیگ همکاری کنند.

روزنامه «الشرق الاوسط» در گفت و گویی با «خوان لاپورتا» به لیگ فوتبال عربستان پرداخته است. «لاپورتا» در این گفت و گو ضمن تاکید بر لزوم همکاری لیگ عربستان با باشگاه‌های اروپایی بر آمادگی کامل خود به منظور همکاری با باشگاه‌های عربستانی، انتقال تخصص‌ها و روش‌های مدرن با هدف توسعه باشگاه‌های عربستانی عربستان تأیید کرد و گفت که نسخه مدرن این مسابقات به طرز شگفت‌انگیز و موفقیت آمیزی پیش می‌رود و او این لیگ را دنبال می‌کند.

رئیس بارسلونا در خصوص فوتبال عربستان و حضور بازیکنان اروپایی در لیگ این کشور گفت: من می‌بینم که لیگ عربستان خوب پیش می‌رود و آنها روی فوتبال سرمایه گذاری کرده‌اند. فوتبال محبوب‌ترین ورزش جهان است و یکی از بهترین راه‌ها برای معرفی کشورشان است. تیم آنها در جام جهانی عملکرد بسیار خوبی داشت و تنها تیمی بودند که قهرمان جام جهانی یعنی آرژانتین را شکست دادند.

او در خصوص راه‌های بهبود لیگ عربستان گفت: من در جایگاهی نیستم که به آنها توصیه کنم که چه کاری انجام بدهند زیرا آنها بهتر از من می‌دانند که باید چه بکنند. اما شاید علاوه بر بازیکنانی که به لیگ می‌آورند باید به دنبال همکاری با باشگاه‌های اسپانیایی هم باشند زیرا این امر کیفیت لیگ و فوتبال آنها را افزایش می‌دهد و به نفع آنهاست. برای ما بسیار جذاب است که بتوانیم در امارات یا عربستان باشیم و با طرفداران خود ملاقات کنیم.

«لاپورتا» در پاسخ به این سوال که آیا لیگ عربستان را دنبال می‌کند گفت: در این لیگ بازیکنانی هستند که من آنها را دنبال می‌کند و به همین دلیل تعدادی از مسابقات عربستان را می‌بینم. ما در اروپا به لیگ عربستان علاقه‌مند هستیم. اما همانطور که گفتم، همکاری با باشگاه‌هایی مانند بارسلونا برای صدور تجربیات و سبک واقعی فوتبال به منظور کمک به توسعه بیشتر فوتبال در عربستان سعودی است.

رئیس باشگاه بارسلونا در این گفت و گو به وضعیت بارسلونا هم اشاره کرد و افزود: مطمئنم که امسال قهرمان لیگ می‌شویم. خط هافبک خود را تقویت کرده ایم و همانطور که دیدید ما بازی مالکانه خود را مقابل اتلتیکومادرید از سر گرفتیم و هرگاه بارسلونا مالک توپ باشد غیرقابل مهار خواهد بود. هدف ما قهرمانی در لیگ اسپانیاست.

او در خصوص حضور بارسلونا در لیگ قهرمانان اروپا ادامه داد: تا اینجای کار در مرحله گروهی عملکرد خوبی داشته‌ایم. ما بازیکنان خوبی مانند «لواندوفسکی»، «فیلیکس» و «پدری» را داریم. ما در حال حاضر دو بازیکن کلیدی خود یعنی «تر اشتگن» و «گاوی» را به دلیل مصدومیت در اختیار نداریم. با نگاهی به وضعیت دیگر تیم‌ها، اگر همه بازیکنان را در اختیار داشته باشیم می‌توانیم قهرمانان اروپا شویم.

«لاپورتا» در پایان بر جذابیت‌های لیگ اسپانیا تاکید کرد و گفت: لیگ اسپانیا جذاب ترین لیگ اروپاست و از لیگ انگلیس هم رقابتی تر است. چهار تیم «بارسلونا»، «رئال مادرید»، «اتلتیکومادرید» و «رئال سوسیداد» برای قهرمانی می‌جنگند و در لیگ قهرمانان اروپا هم حضور دارند و حتی تیم‌هایی که در این لیگ صدرنشین نیستند کیفیت بالایی دارند و با هر تیمی در اروپا می‌توانند بازی کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه