English

تساوی بدون گل اتلتیکو مادرید و وایادولید

اتلتیکو مادرید در بازی امشب نتوانست وایادولید را شکست دهد و تنها یک امتیاز کسب کرد.

تساوی بدون گل اتلتیکو مادرید و وایادولید

به گزارش خبرگزاری موج،  اتلتیکو مادرید امروز در هفته هشتم لالیگا به مصاف وایادولید رفت که این دیدار با تساوی بدون گل پایان یافت.

نیمه اول دو تیم بازی چشم نوازی را ارائه نکردند و موقعیت خاصی روی دروازه‌ها ایجاد نشد. بازی بسته وایادولید اجازه کار به روخی بلانکو نداد. داور با کمک VAR در دقیقه ۳۶ یک پنالتی به نفع میزبان گرفت اما ساندرو رامیرس ضربه‌اش را به آسمان زد. در نهایت توپی از خط دروازه‌ها رد نشد و نیمه اول با نتیجه صفر بر صفر به پایان رسید.

در نیمه دوم شرایط خیلی متفاوت نبود. وایادولید یک فرصت خیلی خوب را از دست داد و اتلتیکو پس از تعویض‌هایش برای ۱۵ دقیقه تلاش کرد تا به گل برسد اما این اتفاق رخ نداد. آنخل کورئا در دقیقه ۶۱ به جای ژائو فلیکس به میدان رفت و توماس لمار جایگزین کوکه شد. یکی از موقعیت‌های خوب تیم مادریدی در دقیقه ۸۱ رقم خورد و ضربه کورئا به تیرک برخورد کرد. در ادامه خواکین فرصت داشت دروازه مهمان را باز کند اما ضربه‌اش با اختلاف کمی به بیرون رفت. در نهایت بازی بدون گل به پایان رسید.

اتلتیکو با این تساوی ۱۵ امتیازی شد و به جایگاه دوم صعود کرد هرچند اگر بارسلونا امشب بتواند سویا را شکست دهد این رتبه را به خود اختصاص خواهد داد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی