English

گواردیولا:

پیش‌داوری نکنید، ما گناهکار نیستیم!

سرمربی تیم فوتبال منچسترسیتی درخواست کرد تا پیش از اثبات گناهکار بودن این تیم در تخلفات ادعایی مرتبط با نقض مقررات مالی لیگ جزیره، هیچکس پیش‌داوری نکند!

پیش‌داوری نکنید، ما گناهکار نیستیم!
به گزارش خبرگزاری موج

، تیم اورتون به دلیل نقض مقررات مالی لیگ برتر انگلیس با کسر ۱۰ امتیاز جریمه شد و این جریمه سیتی را در معرض مجازاتی به مراتب شدیدتر قرار داده است البته در صورتی که ۱۱۵ فقره تخلف ادعایی علیه آنها که در ماه فوریه مطرح شده است، ثابت شود.

پپ گواردیولا، سرمربی سیتی اما مدعی شده که «پرونده‌ها با یکدیگر کاملا متفاوت است» اما تاکید کرده که اگر سیتی به دسته پایین‌تر سقوط کرده یا از لیگ جزیره حذف شود، باز هم در جمع سیتیزن‌ها باقی خواهد ماند.

وی دراین‌باره گفت: طوری سوال می‌پرسید که گویی ما مجازات شده‌ایم. در حال حاضر بی‌گناه هستیم مگر آنکه تخلف ما اثبات شود. می‌دانم که بقیه(تیم‌ها) دوست دارند که این اتفاق بیفتد و این مساله را حس می‌کنم!

گواردیولا اضافه کرد: اما صبر خواهیم کرد. صبر می‌کنیم تا حکم صادر شود و سپس همین‌جا حاضر می‌شویم و توضیح می‌دهیم. اینکه در صورت سقوط به لیگ دسته اول در سیتی بمانم بیشتر از زمانی است که قهرمان لیگ قهرمانان شویم!

باشگاه اورتون در بیانیه‌ای اعلام کرده است که از صدور حکم کسر ۱۰ امتیاز «غافلگیر و مستاصل‌» شده است. با این حکم، تیم تحت هدایت سین دایچ در منطقه سقوط قرار گرفت.

سرمربی اسبق بارسلونا ادامه داد: درباره اورتون یک کلمه هم حرفی نمی‌زنم چون از واقعیت بی‌اطلاع هستیم. پرونده ما با آنها کاملا متفاوت است. با مدیریت باشگاه حرف زده‌ام و آنها اطمینان داده‌اند که پرونده کاملا تفاوت دارد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه