English

​سرمربی منچسترسیتی:

با بهترین فرم و شکل سیتی فاصله داریم

گواردیولا، ​سرمربی منچسترسیتی از عملکرد شاگردانش در اولین بازی خود در فصل ۲۴-۲۰۲۳ لیگ برتر راضی است، اما معتقد است تیمش هنوز با بهترین فرم و شکل خود فاصله دارد.

با بهترین فرم و شکل سیتی فاصله داریم

به گزارش خبرگزاری موج، پپ گواردیولا که شاگردانش فصل جدید لیگ برتر انگلیس را با برتری 3 بر صفر در خانه برنلی آغاز کردند، پس از این بازی گفت: بازی در ترف‌مور آسان نیست. ما فصل گذشته در مصاف با برنلی در جام حذفی انگلیس و در نیمه اول این بازی خیلی به دردسر افتادیم. بازی مقابل تیمی که تازه به لیگ برتر بازگشته، تیمی که شور و عشق بازگشت به لیگ برتر را دارد، همیشه سخت و فریبنده است، اما ارلینگ هالند سلاح فوق‌العاده‌ای برای ما است.

وی افزود: ما هنوز با بهترین فرم و شکل خود فاصله داریم، اما باید سعی کنیم در مقطع آغازین فصل امتیازات را در چنین بازی‌هایی از دست ندهیم. اینکه چطور باید این عدم آمادگی‌مان را حل می‌کنیم، این یک مسئله ذهنی است. ما خوش‌شانس بودیم که با گل‌های ارلینگ گره بازی را زود بازی کردیم. ما عملکرد خوبی از خود ارائه کردیم به جز 10 دقیقه‌ای که توپ را در موقعیت‌های مختلف به برنلی واگذار کردیم. به هر حال تیم عشق و علاقه خود را نشان داد که می‌خواهد دوباره برای قهرمانی تلاش کند.

سرمربی اسپانیایی منچسترسیتی همچنین درباره مصدومیت هافبک بلژیکی تیمش که در دقیقه 23 جای خود را به متئو کواچیچ داد، اظهار داشت: مصدومیت دی‌بروینه دوباره از ناحیه همسترینگ است. نمی‌‌دانم او چقدر از میادین دور خواهد بود، این بستگی به میزان مصدومیت کوین دارد، اما قطعاً او چند هفته‌ای خانه‌نشین خواهد بود. او به دلیل جنگیدن زیاد در زمین دچار این مصدومیت شد. دی‌بروینه احساس بسیار خوبی داشت و من با او صحبت کردم. او می‌خواست در ترکیب اصلی بازی را شروع کند و ایده استفاده از او برای 45 دقیقه را داشتم.

وی افزود: شاید استفاده از او در این بازی اشتباه بود. وقتی بازیکنی بعد از 15 تا 20 دقیقه مصدوم می‌شود، این نشان می‌دهد که اشتباهی از جانب ما صورت گرفته است. اگر این مصدومیت بعد از 60 تا 65 دقیقه اتفاق بیفتد، ممکن است خستگی عضله باشد. ما باید با پزشک تیم و با خود دی‌بروینه صحبت کنیم. او باید ذهنش را آزاد کند و مطمئناً برمی‌گردد. کوین در فینال فصل گذشته لیگ قهرمانان اروپا پس از گذشت 25 دقیقه از زمان بازی به دلیل مصدومیت مجبور به ترک زمین شد. همان موقع هم وقتی با او صحبت کردم احساس بسیار خوبی داشت.

گواردیولا در پایان خاطرنشان کرد: کوین می‌خواست در ترکیب اصلی باشد و 45 یا 50 دقیقه بازی کند. ایده ما هم همین بود، اما متأسفانه این اتفاق افتاد و البته که او هم بابت این مصدومیت ناراحت است، اما او قوی است و باز خواهد گشت. دی‌بروینه پس از مصدومیت آخرش برگشت و حالا از این مصدومیت هم بازخواهد گشت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه